• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

Glad påsk på er!

Och godmorgon också såklart.. karln och dotter li´gger i sängen fortfarande. karln för han är slö och dotra kan jag sätta en tusing på att hon har över 39 i temp, igen... *suck*. Annars hade hon varit uppe för länge sen för vaken är hon och hostar gör hon och varmt och ledset har det varit i natt.

Va fasen ska det vara feber igen för, hon hade ju för fyra veckor sen och för en vecka sen suck..

Jag ska dra upp dem nu så man kan försök afå i sig frukost, ska in i duschen sen och sedan vidare ner på stan för att luncha med en vän. Karln får ta dottra i dag, trots att han har ont..

Hoppas ni får en fin dag så synes vi säkert sen..

• Hannnas

Morron tjejjer

Här väntar en dag full med ärenden, ska åka o köpa  babyskyddet o få det installerat i bilen.. ska handla en tapetrulle till (en satans vård som fattas ju ), babyvakt måste jag ha med så det blir väl en philips (billigare på claes o än på bayproffsen så det blir lite turer)... sen till BM, lunch på stan o sen storhandla *pust*

Jess... ahh simrishamn, jättefint o mysigt där ju vi brukar åka till ösertlen på somrarna, As familj har ett av husen i knäbäck KUL med trappan, bild krävs vet du va

Snö.. tack lööööööööööööv it faktiskt lätt mönsterpass ändå har inte så svårt med sånt o det är kantikant så smidigt som sjuttan tycker jag...

Thezz... krya på lafamilia!

Nu drar jag, ha en fin dag alla o ni som försvinner för helgen GLAD PÅSK på er

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Jessica26

Hanna jag ska ta bild idag när det är dags ljus
    Räcket är inte uppe men man ser ju dock trappan

• MagdaA

försöker göra lite påsk här hemma. har pyntat påskris som står i en mjölkkruka utanför dörren. fick traska ut i djupsnön för att hitta ris. hade snö långt upp på låren! planterat påskliljor i fina krukor som står på köksbordet och i hallen. tycker eg inte att man behöver påskpynta så mkt, men lite fint kan man ju ha iaf.

i em ska vi till stan en sväng jag och lillasyster, Alex får vara hos farmor. tänkte försöka hitta nått fint att ha i Alex ägg. tips?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • jazzy

Hej Lurk....fika i helgen kanske...????

3 barnsmamma
  • lurksmulan
    jazzy skrev 2009-04-09 12:55:20 följande:
    Hej Lurk....fika i helgen kanske...????
    Ja vad trevligt! Söndag förmiddag eller imorgon? Måndag funkar också.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-04-09 15:58:21 följande:
    Ja vad trevligt! Söndag förmiddag eller imorgon? Måndag funkar också.
    kollar upp, så smsar jag sen
    3 barnsmamma
  • Hannnas

Äntligen hemma o HELT slut..

Blev ett maxicosi babyskydd med bas... köpt en babyvakt, bidde en topcom ist för en philips, en ny tapetrulle och storhandling.. OCH BM-besök..

Vet ni... lilltjejjen är fixerad!!! Måns fixerade ju sig bara några dagar innan förlossningen så OM det är som sist är hon ute inom 1v *hoppas gud jag har fel*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-09 16:13:14 följande:
    Äntligen hemma o HELT slut.. Blev ett maxicosi babyskydd med bas... köpt en babyvakt, bidde en topcom ist för en philips, en ny tapetrulle och storhandling.. OCH BM-besök..Vet ni... lilltjejjen är fixerad!!! Måns fixerade ju sig bara några dagar innan förlossningen så OM det är som sist är hon ute inom 1v *hoppas gud jag har fel*
    o fasen, Jullan var fixerad bara nån vecka innan hon kom....
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7