• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone

Jagar efter ett pipptält eller en sånt runt litet slott.... är det någon som vet nåt billigt att komma över så är jag glad... Jag är bara ute efter stommen!

• MagdaA

no: vet tyvärr inte men blev himla nyfiken. vad ska du göra?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • snöstjärna

Thezz:

Näe jag valde en Canon jag =) En 1000D köpte jag för att de var så himla bra pris på den =) Nöjd verkligen!

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • numberone
    MagdaA skrev 2009-04-09 21:46:52 följande:
    no: vet tyvärr inte men blev himla nyfiken. vad ska du göra?
    Jag ska sy ett eget överdrag till det ... ett eget tält och med ett gammalt får jag ju både mönster och stomme...
  • MagdaA

no: gissade nästan de. kul, det skulle jag också vilja göra, men stommen ja.... kolla loppis kanske? second hand? blocket?

• MagdaA

no: hittade flera pippitält på blocket...

• numberone

Nu har jag mejlat om ett tält...Hoppas att det finns kvar!

• jazzy

Morrn morrn...

Vi ska fika med fam Lurk snart...

3 barnsmamma
  • lurksmulan

Åh, underbara vårväder!

Tack för fikat jazzy, alltid trevligt! Ni kan ju börja marinera köttet så tar vi den där grillningen i sommar!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Thezzizen

Hallå...

Sitter fraktiskt inne i det vackra vårvädret en sväng nu och bara slöar.. R ska iväg på påskmiddag snart men jag blir hemma med L som fortf har lite feber..

Har vänt ner gödsel vid häcken på förmiddagen så jag är helt slut i kroppen nu. Samlar krafter till Lovisa vaknar..

Snö, ok. har du ngt mer objektiv än standard? hade tänkt jag kunde få lite tips ang vår nya nikon, men då blir det lite svårt

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7