Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Kickan: ja, det känns riktigt bra. Det som känns bäst är att han tycker det är så himla kul också, å det tror jag till viss del beror på att han inte är det 7-17 varje dag som många barn tyvärr är. Han är där lagom för att tycka att det är kul att åka dit. Jag är i regel ledig 1 vardag/vecka, sen så jobbar vi ibland om varann, att M hinner hem innan jag åker, så då behöver han ju inte va där då heller. sen nån gång som M tar ut ½ fp och är hemma med honom. funkar bra för oss hela familjen
Ev kommer han kanska va hos farmor nån dag/v i höst.
Kickan: hur går det för er? Hört nått mer?
Magda: Nä, har inte ens fått tag på rätt kärring!
Ska ringa igen på tisdag.
Tror att det spelar stor roll vad barnen tycker om dagis hur mycket de är där, de barnen som kommer först är ju ofta de som går sist och då är det ju ofta nästan läggdags för dem. Känns lite tragiskt och ont i mammahjärtat sånt där. (Har ju jobbat på dagis förut!)
Jordan är hos dagmamma/lokal varje dag 8-16:30 å det går hur bra som helst. Han får leka å trivs toppen! Nån dag kan jag hämta honom tidigare ... (fast jag egentligen inte "får") .... Men det är skönt å veta att han trivs å har det bra där han är =)
Kväller
Vilar lite...
Här är kommer det oxå grillpremiäras ikväll
*nice*
Jaz... När M började på dagis var han där 3dgr/v á 7h/dag (mellan 07-14)... sen på nya dagis när jag jobbade 75% var han där 5dgr/v á 8h/dag (mellan 06:30-14:30)... Nu är han där 3dgr/vecka á 5h/dag (mellan 09-14)..
Hur ska ni ha Måns där har du tänktk?
kväller på er....
Hlegen har ju bjudit på helt underbart väder så vi har faktiskt varit en del ute, trots gummis lilla feber. Nu är den dock borta men humöret på henne är vidirigt..
Idag tror jag hon har skrikit hysteriskt konstant, inget är bra verkligen inget. Samma igår... Jag vet till slut inte vart jag ska ta vägen....
Annars börjar jag nog bli lite förkyld, lämpligt nog...
Jaz, lovisa går nu 4-5 dgr i veckan 9-14, när jag jobbade gick hon i snitt 6-8 timmar om dagen 4-5 dgr i veckan.. Och oftast vill hon inte alls följa med hem..
Jaz: e började med 9-15 alla dagar, men hon var inyte färdig på dagis när jag hämtade 15 så vi var kvar 1h till och lekte ute.
Då utökade jag till 16 när hon var drygt 2år så kunde jag jobba längre också.
Goddagens
8 dagar kvar nu då... TRÖTT på kroppsform rund nu faktiskt men hon får ändå inte komma ut än så... har däremot skitsvårt att sova igen, vaknar HELA tiden, ligger obekvämt o vaknar vid varje vändning.. bläk! *gnäll*