• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • jazzy

nää nu blev det fel, ruckbar var hon veckan innan hon föddes...sorry!!!

3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-09 16:31:29 följande:
    nää nu blev det fel, ruckbar var hon veckan innan hon föddes...sorry!!!
    Ja ärligt trodde jag inte Y skulle fixera sig förrän preciis innan förlossningen faktiskt, iom att M var så sen... så det skrämmer mig lite...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Måns var heller aldrig fixerad....tror inte H var det heller.... Men ut kom dom iaf!!

3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-09 16:34:52 följande:
    Måns var heller aldrig fixerad....tror inte H var det heller.... Men ut kom dom iaf!!
    de har en tendens att tillslut göra det

Min "farhåga" är att Ylva är på G tidigare än jag önskar iom att hon är fixerad nu... o jag hoppas jag har fel för snickaren är inte klar med badrummet än utan behöver nästa vecka med o KUL att komma hem från förlossningen med snickis här... not
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-09 16:44:16 följande:
    de har en tendens att tillslut göra det Min "farhåga" är att Ylva är på G tidigare än jag önskar iom att hon är fixerad nu... o jag hoppas jag har fel för snickaren är inte klar med badrummet än utan behöver nästa vecka med o KUL att komma hem från förlossningen med snickis här... not
    fast enl mina papper var måns inte fixerad när vi kom in på förloss...
    3 barnsmamma
  • lurksmulan
    Hanna: Det behöver inte betyda något att hon är fixerad nu. För mig har varit stor skillnad.

jazzy: Ja gör det du!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • jazzy

J är född 9/7, 4/7 var jag på sista kollen då var hon ruckbar. sen var hon fixerad 8:e julia.... Var tvungen att kolla!!

3 barnsmamma
  • lurksmulan

Vet ni, det känns så BRA med det här huset vi ska titta på!
    Min brorsa bodde i huset brevid förut, så vi känner många grannar och vet hur området är. Dessutom vet vi att de som bott där tidigare (eventuellt att han bor kvar, de skiljde sig vet jag) tagit väldigt väl hand om huset. Vi var där och tittade utanför, och det är jättefint. Hörntomt med byggd uteplats på baksidan (söderläge) och stensatt på framsidan. Sen har de byggt en redskapsbod vid sidan.
    På framsidan är det jättefint med en båge över grinden, och så någon slags blomma som klättrar på den. Bågen skulle behöva bytas ut men det är inte svårt att ordna.
    Vi vet att de vill ha 1,4 för att sälja innan visningen, och vi vet också att badrummet uppe är nyrenoverat och att det är allmänt fräscht. Om vi gillar det så kommer vi köpa det!

• jazzy

Lurk.. hoppas ni får det!! Är det hög hyra?

3 barnsmamma
  • lurksmulan
    jazzy skrev 2009-04-09 16:58:07 följande:
    Lurk.. hoppas ni får det!! Är det hög hyra?
    Njae.. tror att det är 4600:- ca. Vi hamnar väl på samma kostnad som vi har idag.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7