Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Kväller...
Lovisa ska snart sova. Tog tempen nu innan pyjamasbyte, 38.6. What the fuck, vad är detta liksom? Hon måste till dagis imorrn så jag kan fixa bm och en del andra saker... Varför kommer det bara åter och åter.
Dock har vi bara haft typ fyra riktiga utbrott av henne idag, klar förbättring mot igår iaf, alltid något. Hon och jag har haft lite egentid utan pappa vilket behövs då pappa inte ens får gå på toa just nu utan henne...
Hur har påsken varit för er andra?
Jaz, inte en blekaste vad som går på bio..
NO; säg det rakt ut bara. Svårt jag vet men enda lösningen...
Magda, Lovisa har haft i nacken, vet faktiskt inte om de är kvar... ska kika imorrn. Iaf har hon haft det väligt länge, till över året iaf...
ang storkbett... Anders har sina kvar
några prickar på handleden
kväller förresten
Alltså, hp är det inte då man ska vara ledig. Jag har varit ledig fem veckor. Eller ja, haft lovisa hemma sjuk två veckor, karln sjukskriven med lyftförbud en vecka... Alltså har jag varit *ledig* i nio dgr.. Och nu med lovisas feber lär hon ju vara hemma två dgr minst nu plus att karln ligger och emlar sig nu med feber här bredvid...
Gnäller jag eller kan inte jag få vara lite ledig?
Go kväller. Jobbat och nyss tagit en kvällsmacka, snart dax för sängen.
Thezz: kan inte din man vab:a då när L är sjuk?
Magda, det känns inte som ett alternativ när vi behöver pengarna verkligen... och onödigt när jag eg är hemma. Plus att nu har han ju eg lyftförbud i två veckor.. Så jag tycker mest han kan vara frisk om nu inte hon klarar det så man kan lassa över lite på han iaf..
THezz: mm...förstår hur du tänker. "jag är ju ändå bara hemma..."
Men jag lovar, jag hade tänkt precis likadant!
Vad har R gjort? tror jag missat...nån op?
började fnula lite på ev syskon i kväll när jag jobbade, känns bara SÅ himla svårt. inte få bära, lyfta Alex på flera månader, skulle inte funka ju ![]()