Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Nån här vars barn haft storkbett vid födseln? syns de fortfarande? Alex har kvar sina både i nacken och pannan/ögonbrynet.
No: säger osm Hanna, kommunikation. Ta upp det med honom och låt honom förstå. säger hur du tycker och känner och hur du skulle vilja att det var. Annars kommer ni aldrig orka när nästa kommer.
okej. Alex har kvar sina, både i nacken och i pannan. syns inte lite tydligt längre men kvar. det i nacken kom fram mer nu idag när jag klippte honom.
Magda: Pollys i nacken syns fortfarande. Nu har hon så långt hår att det ligger över, men lyfter man på håret syns det. Både hon och Laban hade i pannan, men de är borta.
no: Säger som Hanna, förklara läget rakt ut. Inga anklagelser, säg "jag känner..." och så vidare. Inte "du gör aldrig..".
Ofta märker man inte sånt här förrän man har fått barn, vi hade det likadant när jag var hemma med Laban. J fattade inte alls att det var jobbigt förrän han var hemma och pappaledig.
När det gäller sovmorgnar har vi alltid delat upp helgerna. En sovmorgon var. Mer rättvist går det inte att få.
Lurk... är det visning i morrn??
Här är det oftast jag som får sovmorgon, M är ju ledig & sover nästan alltid längre än jag på vardagsmornar... MEN MÅns sover bra på natten så jag är nästan alltid utsövd när han vaknar vid 7.. ![]()

Angående storkbetten försvann de kring 8 mån för Seth, han hade i nacken. Lillasyster har i hårbotten men snart är det så mycket hår att de inte syns ändå
vi tänkte gå på bio i helgen, nån som sett nåt bra???