• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • after eight

Nej, badkar förstår jag att det inte ingår, men ett badrum borde väl ingå?

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • angiee

AE

Ja Såklart att badrummet ingår  
    Menade bara att uppskattat VÄRDE av badrummet uppgår till 170.000
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • after eight
    angiee skrev 2009-04-17 10:24:55 följande:
    AE Ja Såklart att badrummet ingår   Menade bara att uppskattat VÄRDE av badrummet uppgår till 170.000
    Aha! Ok, då förstår jag. Började bli lite upprörd över att ni hade en lurendrejare till husleverantör.

Men jag håller med Hanna, det låter väldigt dyrt.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • angiee

svenskabadkar.se

Rektangulära badkar & vårt heter BARA 180*80 
  • angiee
    after eight skrev 2009-04-17 10:28:41 följande:
    Aha! Ok, då förstår jag. Började bli lite upprörd över att ni hade en lurendrejare till husleverantör. Men jag håller med Hanna, det låter väldigt dyrt.
    Njo det håller jag med om men grymt standardkakel, badrumsinredning från MILLER (superläckert) och så satte vi in ett extra liggande fönster + takfönster i badrummet så därav extrakostnaden, 
  • Hannnas

Lurk... ja håller med.,.. förstörde spänningen lite...

Angiee... ja klart, fönstret gjorde säkert endel o det ska bli kul att se karet inbyggt sen! är det emalj el akryl? gott när det är gjort för 2, det är vårt med har köpt detta 1900x900 http://www.ido.se/www/swe/idowwwswe.nsf/sp?open&cid=Content9AD85-3-2&template=WebPage1E62A-2&unid=1FB2CB57F5947CE1C22572A40048DB3D&cat=Bathtubs%20and%20whirlpools

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Så jävla snyggt hannah!
    Jag hade åxå velat ha utan bubblor, men min man vägrar. Jaja, får ej bestämma allt. Hade helt velat ha ett på lejonfötter men tji fick jag!
    Tror det är akryl om jag ej minns fel

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-17 10:46:13 följande:
    Så jävla snyggt hannah!Jag hade åxå velat ha utan bubblor, men min man vägrar. Jaja, får ej bestämma allt. Hade helt velat ha ett på lejonfötter men tji fick jag!Tror det är akryl om jag ej minns fel
    Tack tack... ja jag ville inte heller ha bubblor, avskyr "ljudet" fånigt va.. åhh lejontasskaren är SÅ fina! SYND att du inte lyckades övertyga mannen men detta kommer bli kanonfint med, särskilt när det blir inbyggt med! Har du några bilder på era kakelval?

Vår snickare lägger preciis sista kaklet (el klinker är det eg) runt handfatet och ovanför toacisternen sen ska han foga det imorgon och även listerna runt läggs idag o förhoppningsvis kommer spegeln in i ramen... o SHIT vad jag är nervös om den passar har måttbeställt med 1mm marginal bara på var sida
  • angiee

haha, spännande, hoppas det passar!
    Inga bilder på kaklet men det kommer vara stora vita plattor på väggen, va 30*20 cm tror jag & så lite mindre mörkbruna på golvet + samma inkaklat på karet & en vägg i duschörnan i brunt

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-17 10:52:17 följande:
    haha, spännande, hoppas det passar! Inga bilder på kaklet men det kommer vara stora vita plattor på väggen, va 30*20 cm tror jag & så lite mindre mörkbruna på golvet + samma inkaklat på karet & en vägg i duschörnan i brunt
    Låter kanonsnyggt! ingen liten valnötsdetalj som går att få in? alltid roligt att länka samman rum lite o det kan ju passa kanske
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7