Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Morrn!
Grattis Kickan till examen! Superbra gjort!
Och NO: Jag röstade inte. *skäms*
Första gången sedan jag fick rösträtt som jag inte röstade, men jag hade verkligen inte hängt med och röstkortet var borta.
AE:
*ggrrrr voff* på dig som inte röstade
Jag bara gråter här hemma av nervositet, frustration och trötthet. Har haft massa SD nu på morgonen och det känns så olustigt... Är livrädd att det ska sätta igång och att det ska bli "fel" läkare som jobbar så det blir kaos i hela upplevelsen återigen. Det är rörigt och smutsigt hemma ... jag orkar inte med ellens skrikande och jag vill bara sitta i ett hörn och låta tiden gå....
no: KRAM vännen! Kan du inte be A att städa upp lite, så kanske det känns lite bättre, jag mår oxå dåligt när vi har det rörigt hemma hos oss! Efter lite röjning brukar allt kännas lite bättre. *Vet hur du känner det*
no: Okej, ni kan inte ta en kväll i veckan då o börja gå igenom vad som ska slängas, hyra ett släp och åka på tippen. Man måste ju börja någonstans! Det är mentalt skönt att slänga saker har jag upptäckt:)
Morron...
Morronen här har varit cirkus. jag trror faktiskt till viss del att det beror på att R varit hemma nu på morgonen. Hon blir tusen ggr värre då, och hon är ju klistrad på honom. Jag är inte vatten värd när han är hemma, så så fort jag gör ngt är jag världens häxa o hon springer til honom o ska upp. Idag fick hon utbrott för att jag o hon skulle tvätta händerna efter frukost, ngt vi brukar göra glatt varje morron.
Nu hoppas jag verkligen att detta släpper nu när han är borta några dagar. Annars har jag avlidit redan fem idag.
Nappfajten har kommit på tapeten igen så det får man vara superobs på och även har hon varit superorolig på nätterna också (lovar gott) igen o varför vet jainte.. Så hon har det n og jobbigt igen...
Ska iväg på efterkontroll vid elva iaf, bli bedömd liksom. Sen ska jag försöka få tag i kyrkan för dopet innan också...
Önska mig lycka till nu för dagen! Ska fortsätta para ihop strumpor, måste ju vara effektiv nu...
Thezz:
kram och lycka till!!
Nu finns det liten förhandstitt på hur vårt badrum har blivit under "renoveringen" i bildgalleriet
Är en HEL del kvar ändå... ska upp en glasdörr med krysspöjs och tyg bakom på hörnskåpet
Beslag på städskåpen
Tyg under handfatet
o en massa diverse inredning