• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • after eight

Morrn!

Grattis Kickan till examen! Superbra gjort!

Och NO: Jag röstade inte. *skäms* {#lang_emotions_embarassed} Första gången sedan jag fick rösträtt som jag inte röstade, men jag hade verkligen inte hängt med och röstkortet var borta.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • numberone

AE:

*ggrrrr voff*  på dig som inte röstade  

Jag bara gråter här hemma av nervositet, frustration och trötthet. Har haft massa SD nu på morgonen och det känns så olustigt... Är livrädd att det ska sätta igång och att det ska bli "fel" läkare som jobbar så det blir kaos i hela upplevelsen återigen. Det är rörigt och smutsigt hemma ... jag orkar inte med ellens skrikande och jag vill bara sitta i ett hörn och låta tiden gå....

• Honeyflowers

no: KRAM vännen! Kan du inte be A att städa upp lite, så kanske det känns lite bättre, jag mår oxå dåligt när vi har det rörigt hemma hos oss! Efter lite röjning brukar allt kännas lite bättre. *Vet hur du känner det*

• numberone
    Honeyflowers skrev 2009-06-08 09:17:07 följande:
    no: KRAM vännen! Kan du inte be A att städa upp lite, så kanske det känns lite bättre, jag mår oxå dåligt när vi har det rörigt hemma hos oss! Efter lite röjning brukar allt kännas lite bättre. *Vet hur du känner det*
    Det är bara det att vi skulle behöva riva ut allt i hela huset och sen flytta in igen för att få ordning.... Vi har så mycket vi aldrig använder som bara ligger å skräpar och tar plats.... Nåja kanske en dag i sommar att vi hinner få lite iordning...

Blir orolig i själen av att vi inte fått målat klart allt vi skulle.... Det kommer bli kaos när bebisen kommer hem och nu är det för sent....
  • Honeyflowers

no: Okej, ni kan inte ta en kväll i veckan då o börja gå igenom vad som ska slängas, hyra ett släp och åka på tippen. Man måste ju börja någonstans! Det är mentalt skönt att slänga saker har jag upptäckt:)

• numberone
    Honeyflowers skrev 2009-06-08 09:26:22 följande:
    no: Okej, ni kan inte ta en kväll i veckan då o börja gå igenom vad som ska slängas, hyra ett släp och åka på tippen. Man måste ju börja någonstans! Det är mentalt skönt att slänga saker har jag upptäckt:)
    Ne vi har nåt varje dag som skall göras.... Jag blir galen! Ska rensa bort alla cd-skivor ur en förvaringslåda i dag i vardagsrummet så vi kan få ner alla leksaker där i så vardagsrummet kan kännas liiite mer vuxet... Kanske kan jag få klart fotoväggen också, det hade varit roligt! Behöver nog göra lite sånt som faktiskt är kul
  • Thezzizen

Morron...

Morronen här har varit cirkus. jag trror faktiskt till viss del att det beror på att R varit hemma nu på morgonen.  Hon blir tusen ggr värre då, och hon är ju klistrad på honom. Jag är inte vatten värd när han är hemma, så så fort jag gör ngt är jag världens häxa o hon springer til honom o ska upp. Idag fick hon utbrott för att jag o hon skulle tvätta händerna efter frukost, ngt vi brukar göra glatt varje morron. 
    Nu hoppas jag verkligen att detta släpper nu när han är borta några dagar. Annars har jag avlidit redan fem idag. 
    Nappfajten har kommit på tapeten igen så det får man vara superobs på och även har hon varit superorolig på nätterna också (lovar gott) igen o varför vet jainte..  Så hon har det n og jobbigt igen...

Ska iväg på efterkontroll vid elva iaf, bli bedömd liksom.  Sen ska jag försöka få tag i kyrkan för dopet innan också...

Önska mig lycka till nu för dagen!  Ska fortsätta para ihop strumpor, måste ju vara effektiv nu...

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Thezzizen
    numberone skrev 2009-06-08 09:44:02 följande:
    Thezz:kram och lycka till!!
    Tack snälla....

Och du, stressa inte upp dig över allt d vill ha gjort . Gör en lista där du prioriterar det allra viktigaste! Och se till att du planerar in avslappnad ledig tid också
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Hannnas

Nu finns det liten förhandstitt på hur vårt badrum har blivit under "renoveringen" i bildgalleriet

Är en HEL del kvar ändå... ska upp en glasdörr med krysspöjs och tyg bakom på hörnskåpet
    Beslag på städskåpen
    Tyg under handfatet
    o en massa diverse inredning

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7