• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • 2007
    Hannnas skrev 2009-06-08 09:52:00 följande:
    Nu finns det liten förhandstitt på hur vårt badrum har blivit under "renoveringen" i bildgalleriet Är en HEL del kvar ändå... ska upp en glasdörr med krysspöjs och tyg bakom på hörnskåpetBeslag på städskåpenTyg under handfateto en massa diverse inredning
    Riktigt fint badrum! Allt går verkligen i samma stil. Hur mås det annars???
    Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • Hannnas
    2007 skrev 2009-06-08 10:06:24 följande:
    Riktigt fint badrum! Allt går verkligen i samma stil. Hur mås det annars???
    Fint o FULLT upp just för tillfället, måste nog gå ut med måns typ NU annars briserar väl allt
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Så nu har jag bokat dop den 2 augusti blir det i min gamla dopkyrka ute på landet.... skönt att ha de bokat!

Hanna, verkligen jättefint badrum. Super!  Jag blev helt förtjust i takkronan, har inte sett ngn liknande, vart har ni fått tag på den?

Hmm, väcka kisen eller inte?  Annars kommer han säkert bli jättearg o hungrig på mvc. Fast annars blir vi nog sena istället..

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • after eight
    numberone skrev 2009-06-08 08:59:29 följande:
    AE:*ggrrrr voff*  på dig som inte röstade  Jag bara gråter här hemma av nervositet, frustration och trötthet. Har haft massa SD nu på morgonen och det känns så olustigt... Är livrädd att det ska sätta igång och att det ska bli "fel" läkare som jobbar så det blir kaos i hela upplevelsen återigen. Det är rörigt och smutsigt hemma ... jag orkar inte med ellens skrikande och jag vill bara sitta i ett hörn och låta tiden gå....
    *skäms* {#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_smile}

NO: Om det är någon tröst hade jag massa förvärkar med Vincent, det hade jag inte med Isabel. När man är gravid med andra barnet får man mer förvärkar, men de betyder inte nödvändigtvis att något är på G. Men ta det lite lugnt, sparka lite på A så han hjälper dig med det som du anser är viktigt, för att du ska känna dig redo för barnets ankomst.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • snöstjärna

Goddag töser!

Nu är jag på jobbet å gör min första dag på 75%! Ska fixa detta! Lite dumt att vakna med en värktopp just idag dock, men jag är envis!!

Många pauser blir det, var just ute å gick en liten promenad å träffade upp mormor å Jordan. Mormor är hemma hos oss idag med honom då dagmammorna har stängt. Han blev nog lite fundersam varför vi gick åt varsitt håll då jag skulle tillbaka till jobbet.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Hannnas

thezz... elkedjan tack

• numberone

AE:

Ja det känns så viktigt att få iordning Ellens rum helt och det är det inte på långa vägar.... måste slänga mer färg på sängen och piffa. Det är bara en bråkdel av vad jag vill göra.... Vill sy kuddar till vardagsrummet men jag tror att jag får skicka bud till att köpa tyg på ikea (vet ju vad jag vill ha ) På onsdag ska jag till gekås en runda å se om jag hittar ett överkast som jag såg senast jag var där men då fanns det bara till enkelsäng... Jag är döööö löjlig men det är så viktigt att få iordning för mig....

• Hannnas
    numberone skrev 2009-06-08 12:17:39 följande:
    AE:Ja det känns så viktigt att få iordning Ellens rum helt och det är det inte på långa vägar.... måste slänga mer färg på sängen och piffa. Det är bara en bråkdel av vad jag vill göra.... Vill sy kuddar till vardagsrummet men jag tror att jag får skicka bud till att köpa tyg på ikea (vet ju vad jag vill ha ) På onsdag ska jag till gekås en runda å se om jag hittar ett överkast som jag såg senast jag var där men då fanns det bara till enkelsäng... Jag är döööö löjlig men det är så viktigt att få iordning för mig....
    Vad var det för överkast?
  • Thezzizen

Snö Lycka till idag!

Tillbaka från bm, fick bassning på knipet men de var ju inte så konstigt. har ju inte gjort det alls typ, tycker de är svårt att veta att de blir rätt.  Hb hadejag fått upp till 128 utan att ha ansträngt mig iaf...
    Krystvärkar började 09.01 enl journalen, han är född 13.04  Tack för den liksom!

Måste slänga imig lite lunch nu , snart dags att hämta monstret....  Och så måste jag inventera blöjförrådet..

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7