Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Så nu har jag bokat dop den 2 augusti blir det i min gamla dopkyrka ute på landet.... skönt att ha de bokat!
Hanna, verkligen jättefint badrum. Super! Jag blev helt förtjust i takkronan, har inte sett ngn liknande, vart har ni fått tag på den?
Hmm, väcka kisen eller inte? Annars kommer han säkert bli jättearg o hungrig på mvc. Fast annars blir vi nog sena istället..

Goddag töser!
Nu är jag på jobbet å gör min första dag på 75%! Ska fixa detta! Lite dumt att vakna med en värktopp just idag dock, men jag är envis!!
Många pauser blir det, var just ute å gick en liten promenad å träffade upp mormor å Jordan. Mormor är hemma hos oss idag med honom då dagmammorna har stängt. Han blev nog lite fundersam varför vi gick åt varsitt håll då jag skulle tillbaka till jobbet.
thezz... elkedjan
tack ![]()
AE:
Ja det känns så viktigt att få iordning Ellens rum helt och det är det inte på långa vägar.... måste slänga mer färg på sängen och piffa. Det är bara en bråkdel av vad jag vill göra.... Vill sy kuddar till vardagsrummet men jag tror att jag får skicka bud till att köpa tyg på ikea (vet ju vad jag vill ha
) På onsdag ska jag till gekås en runda å se om jag hittar ett överkast som jag såg senast jag var där men då fanns det bara till enkelsäng... Jag är döööö löjlig men det är så viktigt att få iordning för mig....
Snö Lycka till idag!
Tillbaka från bm, fick bassning på knipet men de var ju inte så konstigt. har ju inte gjort det alls typ, tycker de är svårt att veta att de blir rätt. Hb hadejag fått upp till 128 utan att ha ansträngt mig iaf...
Krystvärkar började 09.01 enl journalen, han är född 13.04 Tack för den liksom!
Måste slänga imig lite lunch nu , snart dags att hämta monstret.... Och så måste jag inventera blöjförrådet..