• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

Lite bilder på barnen måste jag spamma med idag SÅ dålig på att få bra bilder på Y som mestadels sover eller så har jag fullt upp el så hittar man inte kameran mm mm *ursäkter*

Ylva 4v.JPGYlva 5v.JPGYlva 5v.2.JPGMåns letar mask maj 2009.JPGMåns i pappas tröjja maj 2009.JPG

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

hanna vilka fina barn du f ått

Och ja, de är skitsvårt att få  bra bildler på ungarna. Vi har fortfarande inte lyckats.  Man borde få nobelpris om man kan ta fina på mina barn...

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-06-08 13:02:27 följande:
    åh så fina bilder Hanna! Nu längtar man tills man har båda två!
    Är ju SÅ snart du har din B2 ju tack

Thezz... tack o JA man borde få nobelpris! Sen MÅSTE jag köpa en systemkamera, dessa SKITdigitalkameror är så lååångsamma så alla ögonblick bara går en förbi

Ni förstår att jag inte vill klippa måns "pojkkort" va det skulle göra mig ONT
  • Thezzizen

Hanna, du kan väl klippa av n ågra lockar och skicka norrut till mig så kan vi klistra fast dessa på Lovisa..

• Honeyflowers

hanna: förstår det helt, han är ju så söt i sina lockar!! Förmodligen kommer han inte att tycka likadant i tonåren

• Hannnas
    numberone skrev 2009-06-08 13:11:16 följande:
    Det är ett vitt med svarta blommor....
    ahh ja hoppas det är kvar! har du kikat i elloskatalogen (hör knappt mig själv säga det ) men där fanns många fina om inte annat... man ser iaf mer där än på sidan på nätet..

Thezz... haha in your dreams saxen är bannlyst på hans huvud skämt åsido så kommer jag få klippa det en dag men det ska banne mig vara rätt långt, lite i stil med killen i bwo

Linda.... nope han kommer hata dem! o jag kommer säga att han är söt o då kommer han väl hata dem ännu mer o gå med rakad skalle i protest el nåt

Men sådana här bebislockar så att säga kan ju växa bort med
  • Thezzizen

Hanna kan du inte förbarma dig över hennes huvud. Här kan man ju iaf se att hon iaf har börjat fått hår.... så de finns ju att fästa i!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7