• sth67

Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....

Jag startar om tråden hoppas ingen annan gjort det då jag inte kan hitta den..
    välkomna alla gamla kämpare och nya.

• Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....
  • Turbomamma

Kramiis: Vad ska man säga, så otroligt tråkigt och orättvist! Har inboxat dig också. Massa Turbo-kramar!

• DjurgårdsRutan

Kramiiis. Massa Kramar och Tankar till dig.
    Att det skall vara så svårt. Önskar så att det skulle gå bra för er. Hoppas att du och sambon kommer fram till hur ni vill göra.

• DjurgårdsRutan

Hej tjejer.
    Ringde kliniken i dag, för att jag var rädd att jag hade blivit överstimulerad. Men jag fick prata med gulliga Maria, som sa att man kunde känna sig svullen i upp till 2 veckor efter ÄP, och dessutom så kunde tydligen vaggisarna göra så att man blir svullen. Är svullen över hela magen, och har gått upp en del. Så nu känner jag mig lugnare, hon sa att jag skulle höra av mig om jag blir illamående, eller har svårt att äta och dricka, och det har jag inga problem med.
    Tänker på er tjejer.
    Ha en bra dag.
    Kramar

• entjej
    kramiiis skrev 2009-05-26 10:36:50 följande:
    Vul gick inte bra idag, det hade inte hänt något alls, INGENTING!! inte en enda blåsa syntes till, dvs sämre än i onsdags. Så läkaren säger att vi måste prata lite och säger att det avbryts poängterar igen min ringa ålder, det borde inte vara så här trögt vid 28 års ålder och normalviktig. Sen föreslår han ett försök med gonal-f maxdos korta metoden säger att det inte hinns med innan sommaren. Frågar om han ska skriva ut recept direkt eller om vi vill fundera på det över sommaren. Sambon säger vi vill köra på. Jag stirrar bara och undrar hur jag ska orka, läkaren verkar se det och tittar ledsamt på mig och försökte nog få mig att prata lite. Men vad ska jag säga?? Så nu skickar jag iväg pappren till ÄD, sambon gick med på det iaf efter att jag grät lite i hans famn i hissen ut. Jag orkade inte va stark och hålla emot längre, det gick inte. Jag grät hela vägen till sthlm och nu sitter jag på jobbet som ett stort frågetecken.VARFÖR?
    Nej, vad ledsen jag blir för din skull . Har inga ord. Skulle inte orkat åka till jobbet om jag var du. Stor Kram!
  • entjej

Och vad konstigt Kramiiis, att det blev så här. Inga äggblåsor. Jättekonstigt! Kram igen!

• kramiiis

tack söta ni

entjej: det var nog dumt att åka till jobbet för jag gjorde inte en grej, försökte inte ens...stirrade mest.
    hur mås det?

kram på er!

• entjej

Kramiiis: Nu ska du inte bry dig om hur jag mår. Inte idag. Hoppas ni kan ta hand om varandra. Kram igen. Skrev i din blogg också.

• kramiiis

entjej: jag bryr mig om dig för att vi kämpat så länge tillsammans och för att du är en underbar vän! (som alla andra i tråden!)
    tack för din fina kommentar

ja det känns faktiskt konstigt att det inte var ngn blåsa alls. För jag har ju alltid fått ett fåtal blåsor och fått ut ägg och nu hade jag ju sprutat i 13 dagar. men men ska nog sluta analysera försöket och lägga det på hyllan...

• entjej
    kramiiis skrev 2009-05-26 18:09:03 följande:
    entjej: jag bryr mig om dig för att vi kämpat så länge tillsammans och för att du är en underbar vän! (som alla andra i tråden!)tack för din fina kommentar ja det känns faktiskt konstigt att det inte var ngn blåsa alls. För jag har ju alltid fått ett fåtal blåsor och fått ut ägg och nu hade jag ju sprutat i 13 dagar. men men ska nog sluta analysera försöket och lägga det på hyllan...
    Tack Kramiiis. Du är också en fin vän!
Svar på tråden Vi som går på Carl von Linne kliniken fortsättningstråd igen.....