• Timba

Järfällaföräldrar 5

hatar de där bredbandsoperatörerna, i somras hade vi världens strul med telenor, som inte kläckte ur sig att man inte kunde få deras bredband här, utan förhalade bara i 2 månader. Och nu comhem som styp ikvarten har strul med täckningen.
    Är det någon som har mobilt bredband ? funkar det bra???

• Timba

Flyttar fram

Barnfri kväll fredagen den 24/4
    Tip
    Lilla T (ev.)

Springa eller gå Blodomloppet 10 Juni (dvs sista anmälnings dagen 8/5)

Det kostar 250kr/pers tidtagningsklass, 230kr /pers promenadklass eller 1200kr om vi är 5st och då får vi picknick
    dvs Man kan springa eller gå och det finns både 5 och 10km och inom laget kan man blanda.

Länkar sidan www.blodomloppet.se/stad.aspx

Tip
    Matglad (med granne)

• Timba

Flingan: klart att du inte behöver springa hela vägen fast du anmäler dig till tidtagningsklassen...dvs sprang tjejmilen för nått år sen och kan säga att vid första backen gick ungefär entredjedel, så det finns säkert fler som kommer att gå lite emellan...

fruisen: så orättvist....vill oxå ha glass

• Timba

Så förresten att det är billigare om man har ica kundkort att anmäla sig. läs i länken

• Timba

Fick ett mail precis från friskis och de kommer att starta en jogginggrupp dvs man joggar varje måndag 1900 från säby alle i lungt tempo.
    Så om nån är intresserad är det bara höra av sig till mig.

• Timba

Flingan: om du menar friskis jogging, så kostar det ingenting, men man måste vara medlem.

Bt: Då är det säkert ingenfara, jag fick in en hand, jag menar inte kostigt att magen väller ut som den gör när magmusklerna inte håller in den.

Flurran: härligt med ridning, blir lite sugen, dvs red mycket fram till jag var 20, men sen kom så mycket annat emellan.

• Timba

Mirix: Härligt att hon sover bättre, men läskigt det där med att hon blir så blå. Hoppas det inte är nåt.

Stora syster: Stackars liten, hoppas bara det inte är lunginf.

Marina: Har ni spolat näsan på henne ? dvs jag spolar Elinas näsa styp ikvarten, dvs hon är alltid lite täppt, varför vet jag inte, men så var det för Eliott oxå (men inte längre)...men koksalt och näsfrida har hjälpt mycket, dvs det är ju omöjligt för dem att sova om de inte kan andas.

• Timba

Flingan: Det är inte klart än, nu kollar de intresset och sen betämmer de sig. Men jag ska maila tillbaks till dem.

• Timba

Barnfri kväll fredagen den 24/4
    Tip
    Lilla T (ev.)
    Kom igen, någon mer som kan och vill ses?

Springa eller gå Blodomloppet 10 Juni (dvs sista anmälnings dagen 8/5)
    Tip
    Matglad (med granne)

• Timba

Nån som hört nåt om Stora syster ? Proppar är ju inte att leka med..lite orolig.

Lilla T: ska vi ses vid 1800 , ska vi gå och käka nånstans vad tycker du, förslag ?

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5