• Timba

Järfällaföräldrar 5

seaflower: Sköt att höra att du mår efter omständigheterna bra och vad bra att du har sällskap av tjejerna.

• Timba

Barnfri kväll fredagen den 24/4
    Tip
    Lilla T
    Kom igen, någon mer som kan och vill ses?

Springa eller gå Blodomloppet 10 Juni (dvs sista anmälnings dagen 8/5)
    Tip
    Matglad (med granne)

• Timba

Lilla T: Jag fick smst, messade tillbaks men du kanske inte fick det, krya på dig och lycka till med intervjun. Vad är det för jobb förresten ?

• Timba

Friskis börjar med jogging nu på måndag klo 1900, häng på nu tjejer. Springa är inte så jobbigt som man tror, bara de första gångerna, sen blir det bättre och man går vekligen fort ned ivikt av det....
    Kolla länken, perfekt träning för blodomloppet.
    web.friskissvettis.se/default.aspx

• Timba

har ingen aning om hur jag fick mitt nick, jag antar antar att det var fl godkände det efter några försök....

• Timba

Stora syster: vilken otur du har allt på samma gång, men ta det lungt och vila nu.

• Timba

Marina: Bvc rekommenderar näsfrida dvs den är lättare att använda på Elina än koksaltet, hon blir inte alls lika irriterad. Jag tror att hon upplever koksaltet som mycket otäckare dock måste vi ibland använda det när snoret är riktigt segt och då brukar hon bli helt förstörd...

• Timba

Idag har vi varit på plantagen och spanat, hittade så mycket fina växter, ja det är synd att vi har en så liten tomt...
    Ikväll ska vi grilla och dricka rödvin.

Disan: det låter som att ni har fått en liten Elina kopia, visst är det skönt när de är så här lugna jag är fortfarande smått chockad tror att det är för bra för att vara sant....
    Hon till och med gungar själv i babysittern...

• Timba

Flingan: Hoppas Lellen snart är tillbaks, stackars killen. Svart tycker jag är himla fint köket och det lär ni ju inte tröttna på.

Marina: jepp parken är underbar, Eliott älskar att vara där.
    För övrigt tycket jag att det är svårt att veta vem man ska lita på när det gäller råd apoteket säger olika, liksom bvc och barnläkare ..krångligt är det att vara förälder.

• Timba

Lilla T : håller tummarna för dig, hoppas du får jobbet.

Flingan och matglad: Sprang med friskis igår kväll på järvafältet, det var jätteskönt och kul, ni måste med nästa gång, dvs man kan springa efter sin egenförmåga det finnsnågra som går och springer och sen finns det några som bara springer. Perfekt träning inför blodomloppet.
    Nästa gång är på måndag klo 1900.

Nänu måste jag lämna Eliott på dagis.

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5