• Marina

Järfällaföräldrar 5

Blev det nån lekplatsträff imorgon eller????

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Nä bt det har du sagt men det gör ju inget hihi....

Angående promenader så vill jag mer än Liam vill hehe, men oftast på fm är jag på öppnis (viktigt för oss) och sen sover han fattar inte hur man hinner allt, förstår verkligen inte det!!!

Tisdag kan jag på fm sen ska jag till bvc och mvc

• Marina

Disan va tråkigt att du känner så men om ni testar lite sex så kanske lusten återkommer!!!!Hoppas det för er skull iallafall...

Jag funderar på en liten lekstund på fjällendagiset imorgon, någon som ska med????

• Marina

Misses va skoj grattis måste kännas skönt för er och dig att du kan ha sonen hos dig!!!!

• Marina

Stora syster jag försöker skippa mitt dåliga samvete och bara tänka att vi gör vårt bästa och det blir bättre...Jag har jätte dåligt samvete mot André som är uppväxt med bara mig som prata om allt och hade all tid i världen och aldrig skrek nu är man bara ett OCH.....

Du är super duktig som kämpar på med tre ungar aktiviteter och skola, inte många som klarat det tänk på det istället, du gör ett super jobb...

• Marina

Angående Jonta så får du nog ta ett ordentligt snack med honom och fungerar inte det så får du visa han vad som händer om du sköter ditt och han sitt, inga mer rena kläder ingen mer mat på bordet mm.....Jonny kan vara lite lat ibland men hans störta problem är att ta eget initiativ men det börjar jag vänja mig vid..Han gör allt jag ber han om...

• Marina

Nu hänger jag inte med, varför ska han inte ta det personligt, det är ju han som låter dig göra allt!!!! Eller hur mena du??? Men det är väldigt jobbiga snack vi har dom också lite då och då!!

• Marina

Tip vet hur det känns, vi kan nog räkna på en hand ggr vi varit barnfria sen André föddes ( 8 år sen) det var ett par ggr som min lillasyster hade André när vi bodde i Skåne men ingenting sen Liam föddes. Det närmsta vi haft är bb tiden dygnet jag var inlagd innan Isadora föddes...
    Men tror det är så det är att vara förälder, tror inte man ska räkna med hjälp får man det är det ju en bonus som man gärna tackar ja till men om man räknar med det blir man bara besviken och ännu tröttare..Jag räknar inte med att någonsin igen vara barnledig förräns mina barn är utflugna...

• Marina

Urv kan väl inte hålla med om hur sexiga vi är inte jag iallafall, men vi har haft mer sex denna graviditet än dom andra två då har jag haft noll lust,...

• Marina

Jobbigt Disan man blir så trött på detta tjatande på våra män men men man kan bara älska dom och hoppas på förbättring, här hemma är det mkt bättre men det går sakta framåt dessa framsteg hihihi

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5