• Marina

Järfällaföräldrar 5

Tack flurran toppen...Borde skaffa en liten recept blogg så vi hittar dom hihi,,,,

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Hej hej bra jobbat Karin det går på rätt håll iallafall...Ska väga mig när jag duschat men tvivlar på att någt hänt...

Nu är barnen nattade nu måste jag hänga tvätt {#lang_emotions_frown} sen ta disken och duscha innan kl nio...

• Marina
    Stora syster skrev 2009-04-01 06:59:39 följande:
    God morgon! hörde att det ska bli femton grader varmt i helgen! Då måste man ju nästan dra fram grillen! (så man har en ursäkt att undvika hemtentan som skulle göras eg..) Vad gör ni alla i helgen? Känner att jag behöver nåt skoj att se fram emot..
    Hej jag skulle kunna tänka mig träffas i helgen men då vill jag på fm typ frukost vid nio för Jonny jobbar...Om det var träff du var ute efter..
  • Marina

Disan absolut kan ni komma till helgen!!! Fler som vill komma så är det helt okej...Ni som inte är så morgontrötta!!!!

Frukost/fika hos Marina lördag 4/4 kl ca 09.00-09.30

Marina + André, Liam, Isadora

Disan + Ronja, Maya

• Marina

Bt kul att du är dig själv igen,men tråkigt att du inte kan hihi...Nä påsk får vi besök från Skåne, min lillasyster med familj kommer...

Ja det är ju som tur var så att vi är anpassningsbara och alla kan vänja sig vid lite sömn även om man inte tror det när man är van vid 8 timmar....Jag har också i tidigare liv (före barn) sovit 8 tim om natten hehe men det var lääängee sen...

• Marina
    Stora syster skrev 2009-04-01 13:12:45 följande:
    Jag vill gå se allsvensk matcher! Helst i samband m ölintag, men det rimmar ju lite dåligt med att tanken var att ta med sig Loke! Själv struntar vi i påsk, de stora barnen e inte hemma, jag gör praktik lör+ sön, o som vanligt har man en massa grejer att fixa med när man pluggar, ingen "ledig" tid här inte, men en solglimt kan man ju få förhoppningsvis! Jag kommer aldrig "vänja" mig vid att sova mindre, har alltid haft ett stort behov av sömn, e bara mig själv om jag får sova ordentligt! kan inte heller få sova för mkt, då kan jag inte sova bra sen o så mår jag dåligt iaf! Det e ju en hel vetenskap det där...
    Det trodde inte jag heller tills jag fick Liam {#lang_emotions_laughing} jag är bara tacksam att man kan anpassa sig annars hade jag gått in i vägen för länge sen...Men vänja sig vid lite sömn är ju inget man bör göra för ingen mår ju bra av det även om man vänjer sig...Med sömnbrist blir allt svårare speciellt gå ner i vikt har jag läst och mkt andra saker....

Hoppas du får njuta lite av solen mitt i allt ditt pluggande...Kommer du vara ledig nåt eller hur är din vardag nu???? Är du inte alls föräldraledig???
  • Marina

Sanna inga problem du får ta henne när du vill, jag bara njuter....Va skoj om du kommer på lördag, då behöver jag inte ha panik för att Jonny jobbar hihi...Och du får fullt upp med snusa bebisar...Lycka till hos läkaren...

• Marina

Okej storasyster då hänger jag med...Låter skönt men jobbigt och lite kul....

• Marina

Disan ingen aning vad har ni för önskemål, annars får ni ta med vad ni vill, vi har det vanliga ost prickig korv mm....

Sanna kanske kan köpa nåt bröd som bor vid ica... Får väl handla lite gott pålägg på fredag...

Liam lär nog äta tidigare vet inte hur du gör med Ronja, men han sitter väl och pillar lite...

• Marina

Usch stackare Sanna fy vad jag lider med dig, säg bara till om du vill ha besök för då kommer vi, kan sitta i sängen och dricka kaffe hihihi....

Bt ha en super dag imorgon....

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5