Järfällaföräldrar 5
Tack flurran toppen...Borde skaffa en liten recept blogg så vi hittar dom hihi,,,,
Tack flurran toppen...Borde skaffa en liten recept blogg så vi hittar dom hihi,,,,
Hej hej bra jobbat Karin det går på rätt håll iallafall...Ska väga mig när jag duschat men tvivlar på att någt hänt...
Nu är barnen nattade nu måste jag hänga tvätt
sen ta disken och duscha innan kl nio...
Disan absolut kan ni komma till helgen!!! Fler som vill komma så är det helt okej...Ni som inte är så morgontrötta!!!!
Frukost/fika hos Marina lördag 4/4 kl ca 09.00-09.30
Marina + André, Liam, Isadora
Disan + Ronja, Maya
Bt kul att du är dig själv igen,men tråkigt att du inte kan hihi...Nä påsk får vi besök från Skåne, min lillasyster med familj kommer...
Ja det är ju som tur var så att vi är anpassningsbara och alla kan vänja sig vid lite sömn även om man inte tror det när man är van vid 8 timmar....Jag har också i tidigare liv (före barn) sovit 8 tim om natten hehe men det var lääängee sen...
jag är bara tacksam att man kan anpassa sig annars hade jag gått in i vägen för länge sen...Men vänja sig vid lite sömn är ju inget man bör göra för ingen mår ju bra av det även om man vänjer sig...Med sömnbrist blir allt svårare speciellt gå ner i vikt har jag läst och mkt andra saker....Sanna inga problem du får ta henne när du vill, jag bara njuter....Va skoj om du kommer på lördag, då behöver jag inte ha panik för att Jonny jobbar hihi...Och du får fullt upp med snusa bebisar...Lycka till hos läkaren...
Okej storasyster då hänger jag med...Låter skönt men jobbigt och lite kul....
Disan ingen aning vad har ni för önskemål, annars får ni ta med vad ni vill, vi har det vanliga ost prickig korv mm....
Sanna kanske kan köpa nåt bröd som bor vid ica... Får väl handla lite gott pålägg på fredag...
Liam lär nog äta tidigare vet inte hur du gör med Ronja, men han sitter väl och pillar lite...
Usch stackare Sanna fy vad jag lider med dig, säg bara till om du vill ha besök för då kommer vi, kan sitta i sängen och dricka kaffe hihihi....
Bt ha en super dag imorgon....