• Marina

Järfällaföräldrar 5

Välkommen Elin saknat dig med....

Bt tisdagen den 7/4 kan jag om ni flyttar det 20-30 min ska vara på bvc kl 11.00 så om det går bra är jag med på prommis....

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Disan jag är säkert klar vid  kvart över på tisdag är ju bara lite vikt och snack...Hur känns din kropp??? Jag har faktiskt knappt märkt av fogarna på promenaderna, väldigt skönt...

• Marina

Disan då kanske du inte borde promenera redan, får ju inte sabba dig mer än nödvändigt...För min del kan vi korta ner promenaden och tempot på tisdag för den rundan vi gått är nog inte så bra för dig om du ff har ont...Men såklart är det upp till dig jättekul om du följer med!!!! Får försöka träffas hemma hos nån i veckan kanske!!!

• Marina

Fick precis ett glädjande samtal från Sanna, hennes kropp har svarat jättebra på medicinerna som stoppar upp det hela och det ser just nu stabilt ut och Sanna får komma hem imorgon eller på söndag...Får t o m ta fem minuters promenader och sitta i soffan så hon är lycklig.....Idag ska hon promenera litegrann och innan dom skickar hem henne kollas hon en gång till så inget skett...Men läkarna var positiva för kroppen hade svarat så bra på behandlingen, dom tror Anton kan stanna där några veckor till...

Jag är så glad för deras skull....

Va bra ni löste det på tisdag, ska jag komma till centrum eller kommer ni till bvc....

• Marina

Flurran lite smått avundsjuk på både efterrätten och drinken....Ha det så kul..

• Marina

Snowflake hahahahahaha det är ett tips som passar mig {#lang_emotions_tongue_out} kan inte bli mkt lättare...

Fullt överseende om du missat ngt, omöjligt att hänga med här inne tom för oss som är inne alltid...

• Marina

Jättefint bildspel fruisen....

• Marina

Ja vin låter smarrigt, igår drack jag min efterlängtade red bull, var nog nästan tre år sen jag drack en sån....Nu är det fritt fram {#lang_emotions_laughing} ser fram emot påsk när jag får besök av min syster från Skåne då ska vi faktiskt avnjuta ett gott glas vin....

• Marina

Här inne är faktiskt i lugnaste laget på helgerna hihihi jag är uttråkad och inget kul att läsa här....Hoppas alla haft en bra helg...Själv hade jag besök av Disan med barn igår och eftermiddagen spendera vi i tädgården med krattning och sopning på gångbanan...

• Marina

Bt både med André  fick jag mens två veckor efter avslaget försvann och med Liam fick jag mens nån vecka efter jag sluta amma...Så det är säkert mens..Och jag får säkert min också ganska snart...Inte kul...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5