• Marina

Järfällaföräldrar 5

Sanna han har det inte lätt han hihi...Jonny vägra gå dit själv inte hans grej det där med öppnis, kanske ska dra med han dit även imorgon sen har dom väl stängt hela påsklovet...

Synd att inte männen känner varandra då kunde man skickat dom till lekpalatset nu på lovet...

Såg du mitt inlägg ovan "Jag har beställt min efterlängtade skötväska"  på den sidan jag hitta den hittade jag inga krokar tror du man kan ha denna utan så som med skip hopen??

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Bt tänker på dig idag hoppas första dan på jobbet var kul och inte bara en miljon mail att läsa {#lang_emotions_laughing}...Hoppas även Tomas haft en bra dag med pojkarna...

• Marina

Nä sanna är det sant usch stackare hör av dig så fort du kan orkar....Tänker på dig

• Marina

Förlåt läste hur negativt mitt inlägg lät...Klart skoj att du ska få barn men kanske inte redan vet inte vad man säger i sådana här fall...Men du förstår mig nog...Tänker iallafall massor på er alla...

• Marina

En uppdatering från Sanna hon är inlagd på Ks dom försöker stanna av det hela, än sålänge vet dom inte om det lyckas eller blir förlossning..Anton har fått lungmognande medel....
    Berättar när jag vet mer...Men förhoppningsvis stannar det av och hon får komma hem om ett par dar...

• Marina

Jag ska hälsa henne när vi pratar nästa gång....

• Marina

Sanna har blivit inlagd pga hennes förlossning påbörjat 10 veckor för tidigt...Hon blev igår ordinerad 100% sängläge av läkaren men idag starta det....Så nu försöker dom stanna upp det så länge det går..

• Marina

Bt skönt att första dagen var lyckad!!!! Både för dig och Tomas....

• Marina

Jag har också pratat med Sanna och hälsat till henne...Så hon vet att alla tänker på henne...

• Marina

Släng in mattips du med Disan jag är enormt tacksam för alla och sparar i blogg, vi äter alldeles för lite fisk så gärna enkla goda såna recept

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5