Järfällaföräldrar 5
Grattis fruisen va skoj hoppas allt gick bra...
Grattis fruisen va skoj hoppas allt gick bra...
Usch vilken skitnatt vi haft Jonny har sovit hos Liam som vaknat en miljon ggr och Isa gav jag mat vid tolv sen vakna hon halv tre och vägra ge sig ovh så få timmar håller hon aldrig, sen vägra hon somna om så var vaken till halv fem och vaknar sen halv sju igen och vill äta och då har jag ändå gett större flaskor sen igår...Sen kl sju var det bara att gå upp och väcka André...
Sanna då kommer du väl inte på lördag???
tycker det är så synd om dig hoppas bara Anton stannar inne ett tag till...Sa läkaren att du måste sluta med allt och ligga hela tiden eller är det allt annat du måste sluta med typ städ lyft mm...Men som sagt bara ring om det är ngt...
Sanna va bara noga på att ringa fsk då och då för då tycker dom du är jobbig och skyndar på ärendet...Så har vi gjort för det är inte kul att båda vara beroende av fsk....Hoppas allt fungerar bra med barnen så du får hålla dig hemma...
Jo tack jobbiga nätter är något jag är väldigt medveten om, tror Liam har ont som f*n i tänderna och Isa vet jag inte vad hon syssla med så ofta brukar, bör hon inte bli hungrig spydde också som bara den sen tack vare det.... det riktigt jobbiga blir när Jonny jobbar och jag tar båda själv...Skönt för dig som har Chris som tar nätterna för det skulle han väl göra även på detta barn??? Jonny lär ju hjälpa till när det är för jävligt men det är svårt när man går upp så tidigt och ska köra bil hela dagarna....Nu vill jag bara att Liams j*vla tänder kommer upp är så trött på dom sega tänderna...
Flurran va duktig du är, jag fortsätter kopiera och lägga i min nya blogg "Recept jag hittar"....
Jag har mkt köttfärs hemma och trött på köttfärssås och köttfärslimpa/panbiffar enda jag gör på det så bra recept där kanske....
Disan nä hon sover hos mig men vi ska väl börja pröva men undrar hur det går för hon somnar ju gärna inte själv på dagarna eller ligger själv men vi får se...Pröva dock precis att lägga ner henne själv på mage och hon somna som en stock....Men nu nojar man ju och springer där hela tiden....HATAR allt som har med sömn att göra vet varken in eller ut.....
Flurran bara skriv recepten allt behöver inte vara super snabb lagat....
Ja här är väldigt tomt utan dig Elin!!!!!
OH OH måste berätta min älskade man har äntligen gett med sig hahahaha jag har nu beställt min ju ju be all skötväska kommer om 2-3 arbetsdagar jiippiii......
Va kul Sanna!! Ni har väl tv också i sovrummet eller??? Hur har dagen funkat med Emil???
Frediza hoppas lille Hampus mår bättre snart, låter jobbigt vi var inne med Liam när han var tre veckor men som tur var så var det bara den ena gången...