Inlägg från: panzermensch |Visa alla inlägg
  • panzermensch

Järfällaföräldrar 5

evani skrev 2009-06-21 21:32:14 följande:
    ICA maxi häggvik coop, rotebro eller kungsängen finns om man gillar coop citygross bromma om man föredrar de... annars är ju ICA kvantum i Viksjö väldigt bra detta är affären i närheten av järfälla generellt...
    Okej bra Vi ska bo i kallhäll så häggvik funkar ju! även kungsängen..bromma rä ju nära jobbet så då har man lite val!
    Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch
    evani skrev 2009-06-21 21:35:48 följande:
    japp... det kan ju vara skönt med lite omväxling. Eller om man som som kollar in veckans reklamblad för att se vad vi ska ha till middag i veckan
    Jag kollar alltid reklambladen för att se extrapriser och planerar veckans matschema efter dem Funkar bra och man sparar alltid på det!
    Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch

Grattis!! *skickar över lite ballonger*

• panzermensch
    Flurran skrev 2009-06-21 22:36:49 följande:
    Tack så mycket PM, alltid uppskattat med ballonger
    Ballonger är fan måste när man fyller år oavsett ålder!
  • panzermensch

*är barnsligare än barn ibland* Men står fan för det!

• panzermensch

BlueTopaz: HÄr är en till som kör cambridge Faktiskt riktigt skönt för man inte är just hungrig!

• panzermensch
    RedTopaz skrev 2009-06-21 23:12:05 följande:
    Nice!! Skönt med stöd!! Är precis inne på mitt sista vattenglas dvs 2,6 liter till 3,0 liter. Får bara inte i mig mer än 3 liter på en dag.. Kissar du också dagarna i enda? Hur länge har du hållt på?
    Började första gången förra året men blev visst gravid Sen började jag i maj i år men med mixkur Nu rensar vi rent. Har en klänning som ska passa (se mitt galleri) den 5e december
  • panzermensch

Ja står brud i Järfälla kyrka den 5e december *längta*

BlueTopaz: Gick över till ren kur idag Dock ätit som en gris sista 3 dagarna och ändå gått ner 1,1 kg Helt chockad.. trodde lugnt jag gått upp haha Men nu är det hårdhandskar och gymkortet ska nötas ut

Jag är 175 och väger 112 nu. Började på 124 ! Så tappat tolv kg på.. 2 mån !Ska ner till 75 sen är jag helnöjd. Men måste under 100 innan bröllopet. Siktet är 90 kg

• panzermensch

Jag kanske kan gå med på promenad Ska ändå till IKEA barkarby i dagarna och kolla inför flytten så kan ju slå två flugor i en då

• panzermensch

Fick samtal och skriver kontrakt på lägenheten 12:30 i morgon så hinner inte till tolv tyvärr ! Men positivt är att vi får lägenheten så ikea är ett måste senare

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5