Inlägg från: panzermensch |Visa alla inlägg
  • panzermensch

Järfällaföräldrar 5

Disan: 4200 För fre-sön

Tip: inte LILLA listan *snor låtar*

Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch
    Disan skrev 2009-06-25 12:57:53 följande:
    bt: Jag kanske anlitar dig inom kort tip: Trist, men så är det ju ibland! PMS: Det var ju megabilligt! Vad ingår då?
    Lokal, porslin får ju fixa mat dryck städning mm själv
    Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch

Flurran: Har du egen pälshög?

• panzermensch
    Flurran skrev 2009-06-25 15:48:24 följande:
    PM- Näpp, tycker inte att jag har tid och råd för en egen, föredrar att rida andrs, gratis! E du också hästmänniska?
    Jepp, min påni finns i mitt galleri
  • panzermensch
    Flurran skrev 2009-06-25 16:10:56 följande:
    Vilken fin pålle! Ras, ålder, diciplin?
    Varmblod, 9 år, precis lämnat banan Så nu går han och vilar ryggen, sen när den är stärkt efter sommaren får vi se vad som blir av honom
  • panzermensch

Nu är han på bete i sorunda men letar stallplats från hösten i krokarna av nya hemmet

• panzermensch
    Disan skrev 2009-06-25 19:19:06 följande:
    PMS: Jättefin häst du har!
    Tack
  • panzermensch

Jag är för tung för isingar

• panzermensch

Kolla om de har en tjockis Så är jag på! Får ju inte rida min egen på flera månader än så får väl trösta mig med en annan påni

• panzermensch

Ridning- Ska till 100% följa med:
    Flurran
    Syster (längtar)
    Misses ( om de är dagtid)

Följer ev med:
    PMS (om det finns en jätteklumphäst)

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5