Inlägg från: panzermensch |Visa alla inlägg
  • panzermensch

Järfällaföräldrar 5

flingansnö skrev 2009-06-25 22:30:54 följande:
    Tro det eller ej, men hallen är KLAR!!! (ja, nästan iallfall, bara finlir kvar, som att sätta upp lister och lägga golv och sånnt..... men det får bli en annan dag! flurran. Vad skönt att han slapp jobba hela natten!
    *golfapplåd*
    Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch
    flingansnö skrev 2009-06-25 22:42:03 följande:
    pms: vad f*n är en golfapplåd? Jag dejatade en golfare ett tag men så långt i teminologin kom vi aldrig... han tyckte för övrigt att jag borde spela golf för att "där träffar man rätt människor" HA HA HA HA HA
    typ en slö jävla seg applåd höger fingrar i vänster handflata sakta typ.. ironisk applåd
    Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch
    flingansnö skrev 2009-06-25 22:54:06 följande:
    ha ha ha ha Jag vidarebefordrar det till honom
    Har du inte hört de tröga applåderna när man ser golf på tv? Låter lika segt som sporten
  • panzermensch
    flingansnö skrev 2009-06-25 23:03:57 följande:
    golf på tv???!!! öh.... nej.....
    Kolla nån gång typ.. ja vafan för kanaler som sänder det Så hör du.. de låter tröga
  • panzermensch
    RedTopaz skrev 2009-06-26 00:00:39 följande:
    Prommis imorgon EM??? Arslet ska bli mindre och då måste man tydligen gå... ;)
    Jag kan alltid hoppa på tåget och promenera med dig
  • panzermensch

OBS OBS OBS!!!
    Blir troligtvis i augusti, för de flesta är på sommarbete nu tills dess. Det blir på en helgdag. Behöver veta vilka som har ridit och inte innan jag ringer.

Ridning- Ska till 100% följa med:
    Flurran
    Syster (längtar)
    Misses ( om de är dagtid)
    Tip (underbart)
    BT (yeeeey det suger i ridtarmen!)

Följer ev med:
    PMS (om det finns en jätteklumphäst) - erfaren ryttare
    Matglad

• panzermensch

Borde kunna. Kollar tidtabeller för tågen Var ska vi mötas så jag kan beräkna restid

(skriver CV i bakgrunden så är lite seg haha)

• panzermensch
    Flurran skrev 2009-06-26 12:14:54 följande:
    Vad sägs om ingången till centrum på bolagssidan? Måste ner en sväng till c o handla myggmedel bla.
    Ska ni gå bland mygg får jag nog hoppa över Jag blir väldigt svullen av myggbett och svårt att andas Får hoppa med nästa gång Får passa tvätta mer istället
  • panzermensch
    Flurran skrev 2009-06-26 12:27:47 följande:
    PM- jag e också jättekänslig och får stora bölder (nästan) av myggbett. Har du testat att ta en allergitablett (typ clarityn) brukar hålla myggen borta
    Jo försökte det när man red hästar till sommarbete förut men nog fan anföll de envisa jävlarna undrar om mitt blod är gott?
  • panzermensch
    Timba skrev 2009-06-26 12:42:52 följande:
    det är intressant det där med myggen, för de ratar mig och ger sig på maken istället...så de gillar nog inte alla.. Ska du söka jobb ?
    Jepp extrajobb Skickat iväg till 5 ställen nu Så får väl se.. *snokar vidare på ams.se*
Svar på tråden Järfällaföräldrar 5