Inlägg från: panzermensch |Visa alla inlägg
  • panzermensch

Järfällaföräldrar 5

Är väl klar vid 13:00 Så kan ju ta mig ut efter det en sväng men hämtar nog med mig barn i sådana fall för de slutar 15:00 *försöka planera*

Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch

Jag kan komma på kvällen Lät som något för mig!

Svar ang lägenhet: Ligger på Cylindervägen i Kallhäll, 4a övreplan med egen trappa upp Längst ner mot gröngräs så inte mitt i området = skönt!!

Jag får nog svårt i morgon. Måste hinna uträtta tusen saker före och efter mötet Förstår inte hur allt bokas upp på en gång!!

Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch

Så bestämde med karln nu att vi flyttar bröllopet. Vi har fått höjd hyra här + dubbla hyror 3 mån = inga pengar till bröllopet Sen komme rjul, alla barnen fyller år osv *puh* så satsar på flytta in och göra hemtrevligt hemma istället nu i höst Vi kommer gifta oss på 5 års dagen istället

• panzermensch
    Timba skrev 2009-06-23 19:46:08 följande:
    PM: Då blir vi nästan grannar jag bor på bolindervägen.
    Vad kul Är det bra områden?
  • panzermensch

Snoflake: Det är en hyresrätt

Jag kan komma i morgon så kan karln åka själv och skriva kontrakt Kan hoppa över allt annat för det var sånt där som kika kyrka mm haha Nu vill jag mest kika IKEA

• panzermensch

BT: Löshår och leksaker? Intressant smak flyttgubbarna hade

• panzermensch

Tittar in efter vunnit monopol och läser ikapp 10:30 blir nog bra! Jag kommer ta pendeltåg ut från karlberg, inboxar mitt nummer till er två så får ni hojta till där så kan jag meddela ifall jag blir sen men borde hinna Vet inte hur bussar och så går men ska kika på det på en gång

• panzermensch

Såg Och de går 5 min efter bussen anländer barkarby så då hinner man trots vagn Nackdel med vagn = ramper och hissar! Men de går varje kvart i allafall

*packar shake-picknicken*

• panzermensch

tip: Låter bra Efter Flemmingsberg, Vårberg och Jordbro känns det bra Här vågar jag inte ens kvällskissa hunden Kan visa kort på grannens bil så förstår ni Nån jävel fick ett utbrott och gick lös på alla bilar utanför, tur att karln var iväg med år men var rädd att han skulle komma in (dörr precis vid parkeringen och sån där glasruta uppe och nere = lätt att komma in)

• panzermensch
    Flurran skrev 2009-06-23 23:29:50 följande:
    pm- inboxade mitt nr ifall att d behövs
    Nice, inte en varning Ovanligt haha Brukar mest vara sånt i den lådan
Svar på tråden Järfällaföräldrar 5