Järfällaföräldrar 5
Är väl klar vid 13:00
Så kan ju ta mig ut efter det en sväng men hämtar nog med mig barn i sådana fall för de slutar 15:00 *försöka planera*
Är väl klar vid 13:00
Så kan ju ta mig ut efter det en sväng men hämtar nog med mig barn i sådana fall för de slutar 15:00 *försöka planera*
Jag kan komma på kvällen
Lät som något för mig!
Svar ang lägenhet: Ligger på Cylindervägen i Kallhäll, 4a övreplan med egen trappa upp
Längst ner mot gröngräs så inte mitt i området = skönt!!
Jag får nog svårt i morgon. Måste hinna uträtta tusen saker före och efter mötet
Förstår inte hur allt bokas upp på en gång!!
Så bestämde med karln nu att vi flyttar bröllopet. Vi har fått höjd hyra här + dubbla hyror 3 mån = inga pengar till bröllopet
Sen komme rjul, alla barnen fyller år osv *puh* så satsar på flytta in och göra hemtrevligt hemma istället nu i höst
Vi kommer gifta oss på 5 års dagen istället ![]()
Snoflake: Det är en hyresrätt
Jag kan komma i morgon så kan karln åka själv och skriva kontrakt
Kan hoppa över allt annat för det var sånt där som kika kyrka mm haha
Nu vill jag mest kika IKEA ![]()
BT: Löshår och leksaker?
Intressant smak flyttgubbarna hade ![]()
Tittar in efter vunnit monopol och läser ikapp
10:30 blir nog bra! Jag kommer ta pendeltåg ut från karlberg, inboxar mitt nummer till er två så får ni hojta till där så kan jag meddela ifall jag blir sen men borde hinna
Vet inte hur bussar och så går men ska kika på det på en gång ![]()
Såg
Och de går 5 min efter bussen anländer barkarby så då hinner man trots vagn
Nackdel med vagn = ramper och hissar! Men de går varje kvart i allafall
*packar shake-picknicken* ![]()
tip: Låter bra
Efter Flemmingsberg, Vårberg och Jordbro känns det bra
Här vågar jag inte ens kvällskissa hunden
Kan visa kort på grannens bil så förstår ni
Nån jävel fick ett utbrott och gick lös på alla bilar utanför, tur att karln var iväg med år men var rädd att han skulle komma in (dörr precis vid parkeringen och sån där glasruta uppe och nere = lätt att komma in) ![]()