Inlägg från: panzermensch |Visa alla inlägg
  • panzermensch

Järfällaföräldrar 5

Timba skrev 2009-06-26 12:47:59 följande:
    Vad jobbar du med ?
    Just nu är jag hemmafru Men sköter iof ekonomin åt sambons företag och har mitt eget vilande
    Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch

Mitt är bröllopsrelaterat Han driver webhotell och webhosting mm Nörd dvs

Söker det mesta faktiskt Allt som ger lite plus i kassan

Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • panzermensch

*gavar åt er*

BT: Kom på studiebesök hos oss sen när vi har flyttat så steriliserar du dig och karln snabbt Trust me!

• panzermensch

Kommer verkligen ha så lite som möjligt med när vi flyttar in i lägenheten så det inte kan hamna nått på golvet osv Typ INGA möbler och inga leksaker osv sterilt och bra! Sen ska jag skaffa självgående dammsugare haha Och bara slöa

• panzermensch
    Flurran skrev 2009-06-26 13:29:28 följande:
    PM- låter som en bra ide! Fast jag tror att jag skulle bli knäp om jag inte fick städa! E ett städfreak (mer eller mindre besatt ) skule nog kunna kalla mig pedant.
    Hörde att du kommer städa åt mig med då
  • panzermensch
    Timba skrev 2009-06-26 13:48:12 följande:
    PM: Det låter som ett kul jobb. Jäkla bra ide det där med sterilinredning. Nä skulle oxå vilja slänga en massa, det är så jäkla rörigt hela tiden har igen aning om vart jag ska ställa alla grejor, behöver mer förvaring.....och drömmer om en walk in closet och ett kök helt plast så jag kan spola av det med högtryckstvätten... Nä vi behöver flytta till större..
    Köket lät riktigt bra
    Vi har 700 kvadratmeter lokal om du behöver lasta av dig grejer Vi lär ställa mesta där!
  • panzermensch

Just nu är min mamma en ängel Börjar gå på knäna och inse att det blir inget bröllop, gissa vem som idag ringer och säger att hon lånar oss pengarna !

Så nu jävlar måste man planera igen

• panzermensch
    Timba skrev 2009-06-26 14:33:41 följande:
    PM : Underbart av din mamma.
    Riktigt skönt. Vi kanske kan unna oss en sak på vår dag liksom
  • panzermensch
    Flurran skrev 2009-06-26 16:00:26 följande:
    PM-Vad kul för er!! Och självklart, vill du någonsin ha hjälp med städning så får du hojta till!
    Ska jag inboxa adressen och guida hit dig?
  • panzermensch
    Disan skrev 2009-06-26 18:10:07 följande:
    Åh vad roligt!!
    ja det behövdes!
Svar på tråden Järfällaföräldrar 5