• Disan

Järfällaföräldrar 5

flingansnö skrev 2009-06-16 09:59:13 följande:
     // Elin som för dagen är skitsnygg!
    Det tror jag det!
    Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

marina: Men fy vad jobbigt! Hoppas verkligen att cyklo f hjälper dig!! Vi ses imorgon va? Tänkte se om det är okej om jag tar med ngr småsaker som är Karins, du träffar henne oftare än vad jag gör och jag får ingen kontakt med henne här inne... Vill inte ha dem i bokhyllan längre

• Disan

tip: Ajaj, stackars kryddor! Men skönt att ni mår bättre! Kanske rent av är friska nog för lek i parken på tors?

• Disan

bt: tycker också Kista låter skoj! Men beror på när...

• Disan

Jag kan tyvärr inte nästa vecka, vi är praktiskt taget panka! Har bara barnbidraget som kommer på fre och mamma skall ha en tusing av det för en gammal skuld... Har dessvärre alltså bara 1200 kr på en vecka och då skall ju kalaset på torsdagen pröjsas för de pengarna...

Jaja, har man satt sig i skiten så!

Idag är jag inne för att vi är panka och för att det inte matchade in med ngt skoj för min del... Ville ju gärna till 4H gården, men de åkte lite tidigt för min del eftersom Ronja gärna vill med och hon var ju på dagis då. Hon har ju bara två veckor kvar på dagis innan sommarlovet, så jag vill gärna att hon skall få leka med sina vänner innan det är "för sent".

• Disan

syster: Japp, hela högen skall dit! Ni då?

• Disan

bt: Vi skulle ha gått under om vi skulle renovera landet Att dessutom köpa en symaskin också! Hua! Nej, en dag skall vi också bli rika (as if)

syster: Hmm... Vet inte heller vad man kan ge henne... Inga idéer? Middag på Sturehof?

• Disan

marina: Vad snällt! Skall tänka på saken. Men kan bara onsdag... Mamma fyller år på måndagen och vi skall dit på middag. Dessutom kommer jag inte att orka om det blir för sent... Jag vet, tråkmåns!

Middag, shopping och bio i Kista Galleria

Mån 22/6
    Marina
    BT- (ser gärna angels & demons)
    Carrie75

Onsdag 24/6
    Marina
    BT- (ser gärna angels & demons)
    Carrie75
    Disan (ev)

• Disan

God morgon!

Hmmm... Jag tror att Maya endast vaknade en gång i natt... Får återkomma om det senare, var Chris som matade henne i natt. Men hurra i sådant fall! (i vanliga fall äter hon två ggr, vi väcker vid halv elva och sedan vaknar hon vid tre självmant för mat)

Ronja vaknade dock halv sex!! Ville upp men jag vägrade tills Maya vaknade kl halv sju...

• Disan

Mirix är på sem va? Kom på det nyss, jag som började bli orolig!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5