• Disan

Järfällaföräldrar 5

Ju fler desto roligare! Glöm inte att det är 100% presentfritt! (Vill ju inte att ngn skall känna sig tvungen att köpa present bara för att få komma och fika!)

Kalas för Ronja den 25/6 kl 14.00

Disan + 2 illbattingar
    Marina + 1 batting
    Mirix + myra och EV (!!) fru, mindre troligt ju mer jag tänker på det.. men hon sa faktiskt KANSKE..
    BlueTopaz + 1 illbatting + 1 glad bebis
    Stora syster + trip, trap, trull (ev inte trull, hon brukar ju alltid ha en massa projekt, vi får återkomma...)
    Matglad + 2 eller 3

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

Men syster då, vilken latmask!

• Disan

Förresten: Maya fyller tre månader idag! GRATTIS till en stor liten tjej!

• Disan

marina: låter toppen för er med resa och allt! Säg till om du vill ha hjälp med barnen när du är ensam över jonnys födelsedag! (för han skall ned själv om jag fattat det rätt?)

matglad: Jag vet ngn som vill ha en baddate med Ville

Nu är Maya 60 lång och väger 4445 gram! Följer kurvan bra

• Disan

Tack för påminnelsen Marina!

Maya har reagerat ganska kraftigt på vaccinet hon fick idag. Hon har lite feber och är sååå grinig! Har dock sovit största delen av em och kvällen. Får se hur natten blir... Stackars söta vännen! Hon verkar ha ont också...

Gåstolen var toppen till Ronja! Men hon började ju gå tidigare än vad hon lärde sig den utan och innan Men ett jättebra hjälpmedel!

Jag kan dock verkligen tänka mig att följa med på tors! Jag kanske behöver dra lite tidigare än er andra, men det låter verkligen trevligt! Så gillar jag ju Mira också, hon lockar

picnick (frukost) vid poolen i jakan (m det är sol) torsdag vid 9

flingan +1 (och kanske maken?)
    mirix + 1 (och kanske frugan?)
    Disan + 2 (tyvärr ingen karlslok)

• Disan

marina: Vad skulle du göra för drastiskt?

• Disan

God morgon!

bt: Hon fick smärtstillande och sedan mat och i samband med maten somnade hon. Men hon har sovit nästan hela natten trots allt, Chris väckte henne en gång för mat...

Maya verkar må bättre idag! Sitter i mitt knä och myer nu, skall snart äta frukost. Inget gnäll än så länge, men så där mysigt morgonvarm, vet ej om feber eller inte... Det märker vi!

Ni som kurar och bantar eller bara försöker vara nyttiga: Heja heja!!

• Disan

mirix: Hahaha, men har ju redan spanat på henne en gång, fick ju celebert besök i våras

PMS: GRATTIS!! Är det köpes eller hyres? Vilket omr var det nu igen, Kallhäll? *kliar mig förvirrat i skallen*

flingan: Skönt att ni kan få barnvakt så att ni hinner jobba lite!

syster: Akta dig för kvickroten!!

Ang toaträning så går det ff segt här hemma. Ronja vill sitta på toan, men vill inte kissa eller bajsa där. MEN på hennes födelsedag bad hon, som vanligt, om att få kissa på toan och jag tog dit henne och då kissade hon! Wow! (En stund senare kom resten på golvet i köket, men hey, det var det värt! ) Men sedan dess ingenting. Hon säger själv att hon vill bajsa i blöjan ist för på toan... Blä, är väl bara att vänta ut att hon vill på riktigt, man kan ju inte tvinga ngn...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5