• Disan

Järfällaföräldrar 5

flingan: Men vad du kan! Menar du allvar? Skall man alltså vara extra snäll mot dig när julen kommer...?

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

maraja: Men så liten är hon ju inte, eller? Om hon verkar tycka att det är okej och om hon inte verkar reagera på det med t ex mardrömmar eller dyl så är det garanterat ingen fara!

flingan:

• Disan
    God morgon!!

Torsdagslek, ute eller inne beroende på väder och vind!

Disan + 2
  • Disan

marina: Samma här! Spelar ingen roll eftersom Ronja inte sover middag längre.

• Disan

mirix: Tar skydd från regnet

Har faktiskt ingen aning om vad annars...

• Disan

Välkommen Helena!

Om du vill kan du hänga med oss imorgon,blir nog ingen prommis, men vi är ngr som skall göra ngt skoj iaf...

• Disan

mirix: Duktig du är med att hålla masken vid noppning Tycker att din sovmetod låter toppen!

flingan: Hinner tyvärr inte ikväll...

syster: Kommer gärna hem till dig två dagar i rad Vi har ju ändå en del att ta igen efter din levnads torka! Du och jag kanske kan äta lite lunch efteråt och strosa i centrum eller nåt? För att fördriva lite tid på em alltså

helena: Om vi är hos min syster imorgon (storasyster alltså) så är det i Berghem. Välkommen!

• Disan

matglad: Jag tycker att ditt firande låter skojsigast hittills Faktiskt! Är själv en sådan som hellre tar det lilla lugna med färre människor än vilt med massvis med folk.

Fast systers midsommarhelg går nog inte av för hackor heller!

Ronja fyller ju år på midsommardagen, så det blir lugnt för oss och vi vill inte åka iväg eftersom vi skall fira henne dagen efter. Just därför vet vi inte vad vi skall göra. Blir nog bara hemma, kanske slår ihop oss med ngr vänner.

• Disan

mirix: Jag betalar och jag får reklam, dock inte ofta!

seaflower: Jättefin är han! Liten Magoo Hihihi! Vi kommer jättegärna över ngn dag och hälsar på, jag kan ju hjälpa till med ngt också, så länge Maya är snäll och go (som hon brukar )

evani: Välkommen!! Jag bor också i Viksjö, vid pizzerian och handlar´n.

Vi har precis varit på IKEA och köpt golv till köket. Billigast möjliga, men hey, varför slänga pengar på en bostad vi inte skall leva i? Det kommer nog att bli fint, de har halva priset på en del luckor också, så nu funderar vi på att byta ut överskåpen till svart glas...

• Disan

sanna: Jag har haft torsk/svamp och det blev inte knöligt. Däremot gör det extremt ont och det enda som hjälpte var att sluta amma... Be bvc tanten titta på bröstet, vid svamp blir bröstvårtan typ rosaaktig på ngt konstigt sätt. Jag tyckte att svampen kändes som tusen nålar inne i bröstet... Vi kommer gärna förbi, säg vilken dag som passar dig bäst! Ronja går på dagis 9-14 mån, tis, ons. Välj själv om du vill att hon skall med eller inte.

frediza: Men fy! Inte astma... Har ingen erfarenhet förutom att jag själv har haft/har ansträngningsastma. Behöver dock inte medicinera för detta.

flurran: jag och syster skall träffas hemma hos henne, sedan iväg ngnstans tror jag..? Jag måste iaf till Bauhaus Hör av dig om du vill vara med!

I natt fick jag sova gott! Chris tog båda barnen och det ångrar jag inte Maya vaknade vid fyra och han lyckades inte natta om henne Skadeglädjen är den enda sanna glädjen

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5