• Disan

Järfällaföräldrar 5

Bra BT att du fixade en ny tråd åt oss alla!

Syster: Välj du dagmamma ist, sägs ju vara bättre på sjukdomsfronten. Om man nu trivs med dagmamma, men det verkar du ju göra

tip: Jobbigt att ni inte lyckas få till det med bvc då! Vissa barn drar ju på sig ALLT som går på dagis, man får väl helt enkelt stå ut... Även om det inte är roligt! Har en väninna vars dotter är sjuk MINST två dagar per vecka, ända sedan hon började på dagis. Läkarna säger att det är normalt, hon har bara råkat ha otur...

misses: Detta är sista veckan med karlsloken här hemma, så vill gärna njuta lite av det. Men fr o m nästa vecka fikar jag mer än gärna ofta och länge

fruisen: Men vräk bebisen nu då! Inga känningar alls?

Min bebis vaknade och åt fem i halv ett inatt. Sedan sov hon till sju på morgonen!! Tyvärr hade jag ont i huvudet hela natten och sov nästan ingenting... Men ändå! Vilken bebis!

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

Hallå i stugan!

Har en välförtjänt paus nu när stumpan sover, hon har varit vaken i en evighet idag! Hur orkar hon?

Tog en promenad ned till ICA och fick jätteont i bäckenet. Så nu blir det vila hela dagen Skall äta laxpasta till middag och känner att jag älskar livet! Allt är så underbart just nu. Älskar verkligen min familj och min sits.

Men ja, vet att jag kommer att kollapsa inom kort och hata mitt liv och min familj när sömnen inte fungerar och maten och kroppen och allt annat... Hehehe, men det som inte dödar en blir man starkare av!

Annars har jag nog ingenting nytt att rapportera!

Jo, har bara 2 kilo kvar att gå ned till normalvikten! Toppen ju! Verkar inte behöva lyfta ett finger i det spelet den här gången heller

Blev det ngn prommis idag för ngn eller? Vill också vara med ngn dag, men det får nog vänta lite...

• Disan

mirix: vi hade ett toppengym till Ronja med massa fiskar och fåglar och läten och färger. Stort och tog plats, men oj vilken lycka! Har ni kollat runt lite efter andra? Finns ju så många att välja mellan...

Idag kommer bvc hit och väger stumpan. Försöker mata henne så ofta det går eftersom min mjölk troligen är lika sunkig som förra gången. Jaja, det märker vi snart! I natt sov hon nästan sex timmar igen! Chris sov med henne denna gång och det gick galant, det är alltså inte mjölknärheten hon vill ha Jag fick faktiskt sova ordentligt hela natten och känner mig tipp topp idag!

• Disan

mirix: hehe, har inte ens kommit ihåg att fråga.. liksom varit lite mkt senaste veckan {#lang_emotions_tongue_out} men skall träffa henne på tors, skall se till att alla babysaker (vi behöver ju en del också) kommer med! Ang mässamn tror jag att jag skippar den. Vi tänkte försöka hitta på ngt som fam, med tanke på att C börjar jobba på mån...

• Disan

åsa: Låter som att ni hade en toppen fm!

• Disan

Vet ni vad Hama sade när han kom och hälsade på igår?

"Men, har ni en till på gång?" samtidigt som han tittade på min mage! Han tyckte att han var rolig, jag som (innan den kommentaren) tyckte att magen var liten... Blaha vilken humor va?

• Disan

Regnar det??

• Disan

Regnar det??

• Disan

Ojoj, mitt Internet skickade infot två ggr...

• Disan

Här sitter vi och tittar på tv. Chris har blivit sjuk av ngt slag, feber och ont i kroppen och kraftig huvudvärk. Stackars liten! Sååå synd om honom Skämt å sido, men hoppas att han är bättre imorgon. Går det influensa just nu eller kan vi ha tur att det bara är ett flyktigt virus av ngt slag?

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5