Järfällaföräldrar 5
Bra BT att du fixade en ny tråd åt oss alla!
Syster: Välj du dagmamma ist, sägs ju vara bättre på sjukdomsfronten. Om man nu trivs med dagmamma, men det verkar du ju göra
tip: Jobbigt att ni inte lyckas få till det med bvc då! Vissa barn drar ju på sig ALLT som går på dagis, man får väl helt enkelt stå ut... Även om det inte är roligt! Har en väninna vars dotter är sjuk MINST två dagar per vecka, ända sedan hon började på dagis. Läkarna säger att det är normalt, hon har bara råkat ha otur...
misses: Detta är sista veckan med karlsloken här hemma, så vill gärna njuta lite av det. Men fr o m nästa vecka fikar jag mer än gärna ofta och länge
fruisen: Men vräk bebisen nu då!
Inga känningar alls?
Min bebis vaknade och åt fem i halv ett inatt. Sedan sov hon till sju på morgonen!!
Tyvärr hade jag ont i huvudet hela natten och sov nästan ingenting... Men ändå! Vilken bebis!
men skall träffa henne på tors, skall se till att alla babysaker (vi behöver ju en del också) kommer med! Ang mässamn tror jag att jag skippar den. Vi tänkte försöka hitta på ngt som fam, med tanke på att C börjar jobba på mån...