Järfällaföräldrar 5
bt: Haha, mina drömmar har tagit slut! Innan jag fick barn lade jag gladeligen ned typ 1500 kr på en tröja, men nu, eh, det får man en hel garderob för!
Kul med filmningen av bröllopet!
bt: Haha, mina drömmar har tagit slut! Innan jag fick barn lade jag gladeligen ned typ 1500 kr på en tröja, men nu, eh, det får man en hel garderob för!
Kul med filmningen av bröllopet!
marina o seaflower: Tack för en trevlig fm!!
marina: Vad snällt, för godiset är till mig va?
seaflower: Skönt att de sover så snällt! Det gör så mkt om man får pausa ordentligt då och då.
syster: Jag vill nog ha bulle imorgon, är sjukt sugen just nu iaf
Kan man äta det till lunch? Skall man ha med lunch öht?
Välkommen PM!!
syster: Ringer dig!
marina: Cyklarna var tokigt nog slut!
Inte beredd på det... Men Chris tyckte att vi skulle köpa kärran ändå och sedan låna hans brors cykel till i morgon. Så midsommar löser sig ändå
tip: Vi kommer nog lite tidigare, halv kanske. Men kom när ni kan och vill! Vi finns där
maraja o utteröga: Jobbigt!! ![]()
bt: Gulligt! Det är dock närmare för oss att gå till Chris päron och låna, så vi kör på det
Jag bokar gärna in saker nästa vecka!
marina: Vi har inte testat, men det kommer nog att gå bra
Bra lutning liksom. Har det trevligt med vännerna och grattis till duktiga Isa!
Fullt upp idag, först parken i Kall häll, sååå bra!!! Sedan med syster och lämnade Loke i Östertälje, intressant resa... *suck* Ronja satt inte still och Maya vägrade att ligga själv...
Trevlig midsommar alla!!
frediza: Säg vilken dag som passar för er, kan alla förutom mån. Ronja går på dagis till kl två mån, tis och ons. Vi skall fira midsommar på Bruket, men det är väl kanske lite långt att gå? Vi skall cykla
Sedan hem till ett par vänner, hade vi varit hemma skulle jag ha bjudit in er!!
Maya sov heeela natten igen! Mat kl åtta på kvällen och sedan vaknade hon tjugo över sex ![]()
utteröga:
Funderat på att jobba lite på det där med sömnen för hans del? Verkar ju vara så jobbigt! Är ingen expert, men det finns väl en del knep man kan testa...
PM: Vi har också problem med solen, har mörklagt med massor med filtar för Ronjas fönster, men har nu inhandlat mörkläggningsgardiner som skall borras upp...