• Disan

Järfällaföräldrar 5

syster: Jättegärna! Its a date!

mirix: Men varför blev du ledsen? Första gången Ronja sade mamma var också när hon grät, hon ville till mig och sträckte ut sina små armar mot mig, sade "Mamma!" Jag började faktiskt också gråta då, det minns jag... Så länge sedan!!

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan
    RedTopaz skrev 2009-06-08 11:46:09 följande:
    Nu har Noa sovit 20- 09.30 med mat 00.30 igen, niiice!! Sova hela natten är kanon, även om jag iof vaknar av minsta gruff innifrån hans rum.
    Åh så skönt!!
    Marina skrev 2009-06-08 11:51:22 följande:
     Så skönt med Noas sömn =) lite avis hihihi...
    Men Isa sover ju också med endast ett uppvak per natt?

Annelie: Jag gör ungefär som flingan ang maten. Absolut ingenting annat än det som serveras. Barnen dör inte av att gå utan mat ett tag. (Haha, tolka inte "ett tag" som flera dagar bara )
  • Disan

tip: Ja det låter skumt... Hoppas att du löser det problemet, även om det inte är ngt farligt. VC kanske kan hjälpa till?

annelie: Tillägg till ovan: Jag skulle också slänga maten. Är det inte gott så är det inte gott Bättre att chansa på ngt som man vet att barnet brukar tycka om.

flurran: Jag tycker att du skall önska dig ett städset i present!

Tack syster för en trevlig stund i Barkarby! Dumt bara att bränna mkt pengar på presenter.. Min karl kom hem pga lite feber och hängig, så nu skall jag passa på att bada med Ronja. Bara hon och jag! Underbart!

• Disan

bt: Sååå glad för er skull att allt börjat gå så bra!

misses: Har ingen erfarenhet, men vi tänkte inskaffa cykel och vagn...

marina: Maya bökar också enormt mkt framåt småtimmarna. Jonnigt när man störs av sådant!

Maya vände sig helt perfekt från mage till rygg för första gången för en stund sedan! Stolt mamma!

Min karl blir hemma från jobbet idag pga febern, så vi håller oss tyvärr hemma för säkerhets skull... Dumt att smitta, ifall att.

• Disan

utteröga: Hur gammal är Vincent nu igen? Men det låter bra med en hemmadag, i det här vädret vill man ju ändå inte röra på sig utomhus... Starkt gjort av dig att ta tag i saker, det är ju inte så att karlarna kommer att tänka på det (om jag nu får skoja om sådant? )

• Disan

Glömde bort: Nu är elräkningen nere på 735 kronor! Hurra!! Så kan det gå när värmen är av, 1000 kr mindre än vanligt!!

• Disan

utteröga: Grattis till lillkillen! Låter som en bra plan du har där, själv fastnade jag framför datorn... Igen! Maya sover så sött, nästan en timme nu... Undrar om man skall väcka innan hon sovit bort hela dagen?

• Disan

Trevligt med parklek idag! Hoppas att det går fler tåg på den fronten...

Ngn som vill hitta på ngt trevligt på tors?? Jag känner mig redan uttråkad

Torsdagslek, ute eller inne beroende på väder och vind!

Disan + 2

• Disan

marina: Så skoj! Vad skall ni göra med pengarna nu då?

Vi skall betala av datorn med våra skattepengar, allt enligt planen Får ut lite drygt åtta tusen (men vi jämkar ju också...)

• Disan

Jag har inte flurrans nr, annars skulle jag jättegärna höra av mig Hoppas att hon mår så bra som möjligt, vad det nu är som har hänt.

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5