Järfällaföräldrar 5
Hej hej vad har ni för er!!!
Hej hej vad har ni för er!!!
Disan vilken färg ska ni måla??? Och kanske en dum fråga men varför är det alltid du som målar tänkte på din kropp??? Du har ju alltid så ont, borde inte vara bra att måla då??Låter som det blir en ordentlig upp piffning hemma hos er!!!! 
Godmorgon nu är vi äntligen klara eller ja ska ju tapetsera en vägg i matplatsen, men inte än har inte hittat den perfekta..Nu ska här bara städas, blev klar med ovanvåningen igår iallafall och idag lär jag ta här nere...Ska bli så skönt när här är städat och fint...
Hoppas du hade trevligt Lilla T...
Tip jag tycker så synd om er, ni verkar alltid sjuka måste vara så jobbigt...Hoppas ni är friska nog att fira midsommar krya på er
...
Bt glöm inte andas
du stressar ihjäl dig...Börjar du trivas i stugan nu?? Låter som det blir superfint där..
Hur gick det igår Disan fick du målat???
Det förstår jag, det är rätt tungt att måla...
Oh inatt sov Isa från 20-05 innan hon åt och sen vidare till nu, hon är på g att vakna nu...Tänk nu om bara Liam kunde sova hela natten snart, blir knäpp på den ungen...
Ja det är tur det
jag trivs redan så mkt bättre, nu längtar jag bara till vi kan fixa köket och det har vi bestämt att skattepengarna nästa år ska gå till och sen får vi spara så mkt som möjligt...
Hon sover fortfarande =)
Ha det så skönt med era utflykter idag, själv städar jag och tvättar för fullt..Och terassen har jag städat på kvällarna medans färgen torkat mm men har inte kunnat sätta in möblerna för det har regnat hela tiden, så det ska jag göra idag nu när solen tittat fram efter jag torkat dom..
Efter jobb ska Jonny storhandla inför midsommar skönt att ha det klart..Sen blir det iväg till bolaget och handla massa god dricka, ska även in på apoteket och köpa Cyklo F se om dom fungerar denna gång..Har ju blödit extremt mkt i 5 veckor nu sen jag satte in spiralen
så jävla jobbigt, prata med min bm idag och hon sa att om jag orka skulle jag ge det lite mer tid men ta cyklo f för nu har jag mist rätt mkt blod..
Disan absolut ses vi och ta du med dom!!!!
Tip skönt ni mår bättre, nä jag mår bra blir inte så påverkad av att blöda, min kropp är nog tyvärr van vid det, har alltid blött extremt mkt...
Bt det är nog rätt sant man är väl en typ för att känna igen en likadan hihihi....Ja får bjuda hit så ni får se hur det ser ut!!!
Låter skoj med Kista...Beror på när men jag är nog på!!!