• Marina

Järfällaföräldrar 5

Eller inte hahahahaha nu vakna hon hela 15 min sov hon, hatar hennes power napande...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Bt va tråkigt vad är det för fel på dig då??? Krya på dig...

• Marina

Godmorgon på er!!!

Här hemma är det kaos {#lang_emotions_dreamer} vi håller på att fixa matplatsen och kan bara hålla på när barnen sover, så vi påbörja igår men får se när vi blir klara, ska fixa mkt ikväll sen jobbar jag en riktig lång helg lör 8-18 och sön 11-22.15 så lär inte hinna ngt då!!! Vad ska ni andra hitta på för skoj i helgen...

• Marina

Maraja vi ska måla och tapetsera, har inte hittat tapet  till matplatsen än men hallen har vi hittat nu hoppas jag bara vi fixar att tapetsera {#lang_emotions_laughing}....

• Marina

Hej Maria kul du hittat hit, kanske man får träffa dig lite mer =)...

Inga bra tider för mig när det gäller träffar så jag hoppar hela veckan, Liam sover ju vid den tiden men har ändå massa städ att göra inför vårt efterlängtade besök på torsdag!!!!!

• Marina

Seaflower vi får träffas för det är mest vi som föredar förmiddagar, vi som har barn som går upp med tupprn och sover middag!!!!!  {#lang_emotions_laughing}

Disan skönt att hon somna så snabbt när du la henne, hoppas det fortsätter..Nä panikskrik är ingen höjdare jag brukar lägga ifrån mig henne eller honom när Liam var liten för Isa gör det sällan men bara några sekunder sen tar samvetet över och jag tar upp igen och lägger ner igen och så kan jag hålla på hahahaha måste vara att jag är våg velar som f*n hahahaha {#lang_emotions_laughing}

• Marina

Idag är jag trött jobba igår 8-18 sen hem äta middag och natta barn sen måla måla kom i säng vid 00.30 och 06.00 vakna Liam så Jonny låg och mös med honom i hans lilla 70 säng hahaha och jag och Isa i vår stora säng men klockan 07 ville ingen av barnen ligga mer så vi gick upp och försöker nu röja så Jonny och barnen kan vistas här idag själv ska jag jobba 11-22.15 så i säng ikväll lär man inte heller komma =)

Så här ser vår helg ut !!!!!

• Marina

Hej hej hemma igen efter jobbat är såååå trött ska gå och lägga mig nu..Min stackars man har verkligen haft en tuff helg ensam med alla barn dessa 21 timmar jag jobbat på det har vi målat och han har idag lyckats med alla tapetsera hallen såååå fint älskar min nya tapet... Nu trivs jag genast bättre ska vi bara städa så här kan bli fint nångång...Natti natti på er

• Marina

Bt tack

Storasyster ja jag övertala honom och absolut får du komma över och se den nångång..

Disan den är typ nougat med stora blommor med stjälk som går i turkost...

Tråkigt väder idag ni som skulle på utflykt...

• Marina

Tittar in och pausar i städandet och fixandet, har nu skrubbat toaletten uppe och lagt in massa tvätt, skruvat upp gardinfästen och satt upp gardiner sen har jag inte hunnit mer för vi lekte hos en kompis på fm och sen la jag Liam kl 12 men kl 13.15 hade han fortfarande inte somnat utan låg bara och prata och sjöng så jag tog upp han får nu se hur natten blir!!!! Han är lite smått gnällig nu men blir tidig middag och sänggång...

syster grattis till tänderna

Tip krya på er

Flingan hinner inte träna denna vecka

Disan jag och Sanna prata om att jag kanske följer med på onsdag men om Sanna vill ha barnpassning medan hon lämnar Viggo så går jag dit vid halv nio annars vid nio, när går du????

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5