• Marina

Järfällaföräldrar 5

Hej och välkomna hem alla som varit iväg över helgen, själv har vi haft en toppen helg (finns att läsa i bloggen) har haft super kul med våra vänner, men lagom till hemfärd var dom stora redo att slå ihjäl varandra hahaha blir ju lite intensivt att umgås såhär!!!

Hade gärna följt med på aktiviteter men i sådana fall hoppar jag på i sista minuten för denna vecka ska ju bli super väder och det är Jonnys första lediga vecka och den vi har tillsammans på ett tag för på söndag börjar jag jobba sen jobbar jag i två veckor, så vi ska försöka hitta på lite saker...Tror ju inte han är så road av att följa med enbart mammor hihihi  till parken...

Vi har bokat resa till Kreta när vi fyller 30 Jonny ville åka när vi fyller år men det fick jag snacka bort (har ju hemliga planer för honom då) så vi åker den 1/10 och kommer hem den 8/10 han ville åka den 8/10 och fira mig där den 11/10 men det funkar ju inte för den 10 e flyger han till Skåne och där ordnar hans vänner en 30 års fest för honom!!!!!

Detta innebär att jag kommer ha min egen lilla tjej 30 års fest nån helg där omkring!!!!Så då får vi hitta på ngt skoj, ska kolla upp med vänner i Skåne om och när dom kan innan jag bestämmer datum...Blir inte helgen efter iallafall för då jobbar Jonny....

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Nu har vi suttit och ätit frukost på terassen, är så glad vi har den är så mysigt såååå...
    Nu ska vi duscha och iväg till skopunkten...Ha en skön dag i solen

• Marina

Disan tack ja han åker själv!!! Han vet bara inte om det än hihihi

• Marina

Jag är lite osäker på om jag följer med på onsdag, ska jobba på dan och lite dåligt med pengar så vet inte om jag vill lägga dom på en film jag inte vill se, har nämligen den hemma och vill se med Jonny men får se hur jag gör!!!!

• Marina

Mirix vi har alltid haft gåstol till våra, dom har älskat dom!!!

Ni som planerar på torsdag glöm inte kalas träff hos Ronja kl 14.00

• Marina

Bt va skoj med smakisar, ja nu närmar det sig, dom börjar bli stora våra små =)

Jobbigt med dieten, hoppas det går bra och du hamnar där du vill, jag var lite inne på göra ngt drastiskt men blev så avrådd av en hälsopedagog på jobb som förklara att det inte finns några bra genvägar om man vill hålla vikten så jag bestämde mig för den vanliga vägen =( men jag är sååååå kass har så dålig karaktär när det gäller allt gott som nu =) ska ta ett glas vin och lite kex med brie ost mmmmmm smarrigt....

Ha en bra kväll alla

Bt jag har din påse från Disan

• Marina

Bt ja det är sant, min syster försöker också lite så att komma ner för att hitta motivationen, jag kanske skulle testa bara för att se lite resultat, brukar ju ine ha jätte problem att hålla en vikt...

Disan jag har tänkt lite på¨cambridge eller bara leva på Nutrilett produkter men som sagt är kass....

• Marina

Usch vad jag är trött, somna på soffan runt elva kl 01 vakna jag av Isa skällde lite på Jonny för att han inte sagt till så vi kunde gått och lagt oss, Isa vägra somna om så jag var vaken med henne till två ungefär, och 05.40 vakna Liam som kommer vara på ett hemskt humör för han somna inte som han skulle igår, la han vid halv sju och han somna nästan halv nio =(

• Marina

Bt jobbigt med pms själv har jag blött nu i 7 veckor, börjar bli lagom trött på det och cyklo f hjälpte inte ett skit...

Tyvärr tjejer så hoppar jag imorgon, kommer vara iväg hela dagen och jobba så vill vara hemma på kvällen, sen vill jag ju inte se den filmen på bio så då känns det onödigt.

Tänkte ha en liten vinkväll på terassen nån dag när solen skinner vad sägs??? Kollar intresse innan jag sätter datum...

Vinkväll hos Marina

OBS OBS lite framförhållning men det behövs....

Den 15 Augusti ska jag ha erotik/underklädes party!!!!!

Sugna??? Mest en skoj grej inga köptvång!!!!

Marina

• Marina

Vinkväll hos Marina

Marina
    Disan *yeah*
    Mirix *nykter*

OBS OBS lite framförhållning men det behövs....

Den 15 Augusti ska jag ha erotik/underklädes party!!!!!

Sugna??? Mest en skoj grej inga köptvång!!!!

Marina
    Disan *yeah*
    Mirix *yeah*

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5