Järfällaföräldrar 5
Hej och välkomna hem alla som varit iväg över helgen, själv har vi haft en toppen helg (finns att läsa i bloggen) har haft super kul med våra vänner, men lagom till hemfärd var dom stora redo att slå ihjäl varandra hahaha blir ju lite intensivt att umgås såhär!!!
Hade gärna följt med på aktiviteter men i sådana fall hoppar jag på i sista minuten för denna vecka ska ju bli super väder och det är Jonnys första lediga vecka och den vi har tillsammans på ett tag för på söndag börjar jag jobba sen jobbar jag i två veckor, så vi ska försöka hitta på lite saker...Tror ju inte han är så road av att följa med enbart mammor hihihi till parken...
Vi har bokat resa till Kreta när vi fyller 30 Jonny ville åka när vi fyller år men det fick jag snacka bort (har ju hemliga planer för honom då) så vi åker den 1/10 och kommer hem den 8/10 han ville åka den 8/10 och fira mig där den 11/10 men det funkar ju inte för den 10 e flyger han till Skåne och där ordnar hans vänner en 30 års fest för honom!!!!!
Detta innebär att jag kommer ha min egen lilla tjej 30 års fest nån helg där omkring!!!!Så då får vi hitta på ngt skoj, ska kolla upp med vänner i Skåne om och när dom kan innan jag bestämmer datum...Blir inte helgen efter iallafall för då jobbar Jonny....