• Marina

Järfällaföräldrar 5

Nästa vecka hittar jag gärna på ngt kanske en träff här!!!! From torsdagen har Jonny semester så då lär väl jag inte hitta på extremt mkt men nåt litet kanske!!!

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Torsdagslek, ute eller inne beroende på väder och vind!

Disan + 2
    stora syaster m en, två el fler battingar
    Marina + 2

Förresten är det fm eller em?????

• Marina

Hej flingan låter skoj men har fullt upp varje kväll med att fixa hemma måste bli klara till midsommar, för om jag får som jag vill ska vi fixa hall och matplats på kvällarna!!!

Välkommen Helena jag bor i Viksjö med tre barn och man 8,2 och 3 mån dagen efter dig 7/3 {#lang_emotions_laughing}, kul om man får träffa dig imorgon...

Disan och storasyster och Helena om du hänger på jag föredrar förmiddag mellan 9-12 typ sen sover Liam och jag ska till bvc lite senare på em...

• Marina

Angående midsommar så får vi besök från Skåne ska bli såååå skoj verkligen längtar!!!

André har skolavslutning på fredag sen är det till att ha 3 barn hemma i 10 veckor...

• Marina

Hur tar man sig till dig Storasyster???

Får se hur jag gör för jag har alltid så bråttom hem när Liam ska sova för han får absolut inte sova i vagnen för då sover han för lite och hela dagen blir fruktansvärd, lite jobbigt att han är så känslig när det gäller sömnen!!!! Blir ofta att vi är på öppnis och sen springer hem så jag hinner lägga honom innan han somnar, vilket jag garanterat inte hinner om jag ska byta bussar mm, hade jag haft bil hade det gått snabbare men det har jag inte imorgon!!!

Ni är var ni vill så ser jag hur morgonen ser ut för är det som idag att han vaknar sex är det inte lönt för då somnar han halv tolv och garanterat i vagnen...Hoppas Isa är mer som André inte brytt sig så mkt och gjorde inget om man rucka sömnen eller skippa dagssömnen men Liam är det katastrof....

Annars får vi ta en ny fika när Jonny är hemma så har jag bil =)

• Marina

Välkommen Evani var i viksjö bor du??Jag bor nere vid fjällenskolan i parhus!!!!

• Marina

Seaflower du menar nog 3/6 eller hur =) annars är han lika stor som Isa...Jag längtar till fredag så jag får snusa lite ny bebis..

• Marina

Storasyster nä problemmet är att han sover jättedåligt i vagnen vaknar alltid efter max 40 min trodde det var sittdelen men gjorde om vagnen till enkelvagn i liggläge men sov lika dåligt...Ser imorgon bitti om jag kommer!!! Vill gärna träffas men vet att dan och natten är sabbad sen =(

Maraja vi märker allt han reagerar på genom sömnen, sover mkt sämre än vanligt då!!!!

• Marina

Disan va skönt men har han varit vaken sen fyra och sen gått och jobbat??? Skönt att ni delar på nätter så jag/vi tycker ju att det är mitt (jobb) eftersom Jonny jobbar men det är ju bra om man kan dela om båda tycker så!!! Sen är det ju lite värre att hålla på och ta nätter när man kör bil på dagarna =)

Disan och syster jag stannar hemma idag, långt ifrån färdig pga gnälliga barn så klockan hinner bli för mkt innan jag är där och då är det inte lönt innan sovdags men ha så skoj ni...

• Marina

Ja syster vi får ha en träff när Jonny har semester för då har jag bil...Nu ska jag försöka städa medans Isa sover...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5