• Marina

Järfällaföräldrar 5

Disan jo det gör hon men kan vrida och vända böka runder rätt bra på morgonkvisten, hoppas på att det är mest nu när hon är förkyld sen är det ju rätt mkt med hennes enormt jobbiga kräkningar som jag hoppas försvinner snart är så trött på det....

Hinner inte träna känns som jag aldrig kommer hinna det förräns barnen är större är så enormt mkt här på kvällarna!!!

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    Mirix skrev 2009-06-08 20:16:49 följande:
    Jag tyckte kräkningarna minskade lite ett tag men nu har de kommit tillbaka igen!!! E det något som fastnar där inne? Jo.. idag har hon bajsat 4fulla blöjor. En av dem kom det JÄTTE MKT utanför. Det verkligen exploderade. O kräk, kräk kräk. Det e helt otroligt!
    Om det helt plötsligt kommer både kräk och bajs!!! Det är inte så att hon är magsjuk???

Storasyster imorgon på fm ska vi träffa dagis men på em ska vi kanske till nån lekplats, du kan väl följa med då!!
  • Marina

Bt inga problem klart hon kan följa med...Isa sover i egen säng fram tills hon äter sen hos mig för annars får jag aldrig sova för hon kräker hela tiden den första timmen ibland mer...Och är jag uppe så länge så piggnar jag till och kan inte sova sen...

• Marina

Flurran vet inte riktigt inget bestämt...

Bt vilken tid är tänkt??? Liam sover ju så jag kan inte förräns runt 14 är det okej?? Kan du då Carro?? Hade varit kul om du följde med..

Åker vi så sent kan jag tänka mig kommunalt till Kalhäll så får Jonny hämta upp mig när han kommer hem...

• Marina

Trevligt Tip får se vad dom andra tycker...

• Marina

Aha Mirix hoppas det försvinner igen...

Bt om inte Jonny hinner hem så får jag åka kommunalt, men han tror han hinner till tre och då kan ni absolut köra efter...

• Marina

Vi får höras imorgon nu ska jag sova natti natti

• Marina

1975 Nä då visst var det 9.30 kan inte hitta lappen men är ganska säker hihi...

Storasyster vi sa om vädret blir fint annars får nån bjuda hem oss{#lang_emotions_wink} va kul att du kan!!!

• Marina

Storasyster absolut det kan vi göra!!!! 

Bt vad tycker du, följer du med om det regnar???

• Marina

Nu har vi varit på dagis verkar toppen!!!!

Storasyster vet inget än får se vad Bt tycker och väntar på Jonny ska ringa och säga om han hinner hem så jag kan ta bilen, är inte sugen på buss!!!!!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5