• Marina

Järfällaföräldrar 5

Okej Disan undrar hur dom fått det om det är vanligast på barn 5-15 år då borde det ju inte härja på dagis med massa små men men nu har dom ju haft det, det är ju bra...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Disan ska också kolla kalendern men tror nog i är lediga då =)

• Marina
    Kalas för Ronja den 25/6 kl 14.00

Disan + 2 illbattingar
    Marina + 1 batting
  • Marina

Här är en till morgonpigg vilket är tur eftersom mina barn bara strular på morgonen, Isa har vridit och vänt sen 04.00 och Liam har vaknat och skrikit sen somnat om hela tiden sen 05.00 runt 06.15 somna Isa igen och jag med men 06.45 ringde klockan så då gick jag upp och väckte André (den enda som sover) och nu sitter han och jag och äter frukost och dom andra sover.....Så man är ganska sliten =)

• Marina

ohhhh vad är det för jävla idioter som härjar i Viksjö!!! allt förstörs, varenda busskur runt hummelmora är sönderslagen pizzerian och nu handlarn blir så förbannad....När Jonny körde till jobb stod polisen där så ja Disan nån har larmat hehe han körde där runt halv fem...Och han såg att det hade brunnit {#lang_emotions_demon}

• Marina
    flingansnö skrev 2009-06-08 08:51:59 följande:
    Är det ngn som ska med på fiskis jympa idag? De börjar utejympan idag, på gräset utanför simhallen, kl 19.00. Jag ska gå, men stannar hemma om det regnar! Mirjam: Men ändå!!!
    Jag ska försöka ta mig dit måste ju komma igång mer än med promenader, har bara ett enormt sko problem, har verkligen inga tränings/promenad skor!!!!

Simhallen är det där wilmas spa ligger????
  • Marina

Bt jag tittar jättegärna på dom!!!! Hör av mig sen om ni är hemma ifall jag behöver redan idag...

Så skönt med Noas sömn =) lite avis hihihi...

• Marina
    Annelie E skrev 2009-06-08 12:06:12 följande:
    Hur gör ni med era lite äldre barn när de inte vill äta fast det är mattid och de ska vara hungriga, men maten inte duger? Behöver lite tips känner jag, idag vägrade Hampus äta lunch fast han var hungrig...
    Jag låter han vara utan mat men tidigarelägger melliset normalt äter han vid 11 sen 14.30  men om han hoppar lunchen får han gå och lägga sig och äta mellis när han vaknar.. Jag var som liten en sån som sa nej och så fick mamma göra ny mat till mig och det vägrar jag en sak om man serverar nytt som dom aldrig smakat då får man kanske kompomissa lite men det händer ju inte så ofta...
  • Marina

Va jobbigt Tip det får du kolla upp!!!

• Marina

Annelie jag slänger det....

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5