Järfällaföräldrar 5
Okej Disan undrar hur dom fått det om det är vanligast på barn 5-15 år då borde det ju inte härja på dagis med massa små men men nu har dom ju haft det, det är ju bra...
Okej Disan undrar hur dom fått det om det är vanligast på barn 5-15 år då borde det ju inte härja på dagis med massa små men men nu har dom ju haft det, det är ju bra...
Disan ska också kolla kalendern men tror nog i är lediga då =)
Här är en till morgonpigg vilket är tur eftersom mina barn bara strular på morgonen, Isa har vridit och vänt sen 04.00 och Liam har vaknat och skrikit sen somnat om hela tiden sen 05.00 runt 06.15 somna Isa igen och jag med men 06.45 ringde klockan så då gick jag upp och väckte André (den enda som sover) och nu sitter han och jag och äter frukost och dom andra sover.....Så man är ganska sliten =)
ohhhh vad är det för jävla idioter som härjar i Viksjö!!! allt förstörs, varenda busskur runt hummelmora är sönderslagen pizzerian och nu handlarn blir så förbannad....När Jonny körde till jobb stod polisen där så ja Disan nån har larmat hehe han körde där runt halv fem...Och han såg att det hade brunnit 
Bt jag tittar jättegärna på dom!!!! Hör av mig sen om ni är hemma ifall jag behöver redan idag...
Så skönt med Noas sömn =) lite avis hihihi...
Va jobbigt Tip det får du kolla upp!!!
Annelie jag slänger det....