• Marina

Järfällaföräldrar 5

Bestäm ni för min del lockar kaffet men absolut parken också men vill vänta och se om jag har bil annars vet jag inte hur jag gör!!! Beror på när Jonny kommer så nån är hemma när André dyker upp..Men jag hör av mig så  fort jag vet skriv ni bara här var ni är eller ska!!!

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Okej tänkte inte på det han är ju på fritids till fyra men jag kan ringa dit och be dom skicka hem han kl tre istället...Ska ringa Jonny snart och hoppas innerligt han hinner och rör det sig om en liten stund så kommer jag lite senare...

• Marina

Jaaaaa våra skattepengar är på ingång stod på deras sida utbetalning den 6/6 så förhoppninsvis imorgon är man 35 000 rikare!!!!!

Jonny tror han hinner ganska exakt till 15 så jag lär nog komma lite sent...

• Marina

Skulder ex csn lite renovering och resa till gotland och skåne!!!!!

• Marina
    Stora syster skrev 2009-06-09 11:55:00 följande:
    va sur jag blir, skatteverkets sida har för många besökare, så man kan inte kolla om man får sin skatteåterbäring!! blä!
    Jag testa då var det för många besökare 2 min senare gickl det, logga in både mig och Jonny så testa igen & igen...
  • Marina

Grattis carro

Gör så Bt

• Marina
    RedTopaz skrev 2009-06-09 13:09:00 följande:
    Hmm, jag ska ha fått mina 28 000kr utbetalda den 6/6 står det men jag har då inte fått några pengar.. ok kontot stämmer.. =(
    Så står det på mig med men det tar nog tre bankdagar alltså imorgon....
  • Marina

Har tyvärr ingen termos bara sån liten där jag har vatten...Jag kommer så fort Jonny kommer hem men han sa att han hann....Ngn annan som tar kaffe jag tar socker så jag har, tog gifflar från frysen hoppas bara dom hinner tina....

• Marina

Tack för idag det var trevligt...

Flurran hoppas du mår bättre snart, men du har alltid oss {#lang_emotions_laughing}

• Marina

Maraja sånt är så olika André satt framåtvänd från 4 mån inga problem men med Liam har det inte gått, jätte känslig vände han nu när han fick ny vagn 19 mån!!!!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5