jensten skrev 2009-04-26 22:04:40 följande:
--------------------------------------------------
------> Jag har inte hunnit gå igenom tråden men undrar lite kort om det finns fler med kraftig allergi mot pollen och vad ni får för medicinering. Jag började reagera tidgt i mars, innan det ens fanns någon pollenvarning. I förrgår började jag bli hängig och mycket trött men tänkte mest att det var för man jobbat så mkt. Ojojoj så fel jag hade -björken slår ju ut för fulla muggar så igår kväll fick jag andningsproblem och drog i mig luftrörsvidgande. Normalt står jag på 1 Loratadin + 2 tbl Betapred. Men min doktor vill helst dra ner på Betapreden, vilket idag känns helt fel då jag blev så dålig. Enorm klåda i luftrören i fram och bak i lungorna så att säga. Väldigt trött och snurrig. Fråga 2: Någon som testat detta?
www.saltbutiken.se/ -->Saltpipa. PS: Mygg har börjat dyka upp så det är nog inte långt ifrån nu det exploderar en solig dag... Det var mitt lilla gästinhopp, mvh!
Aldrig hört talas om! Vågar inte testa utan att läsa mer om eller få tummen upp av läk. Passar inte så bra i mitt liv nu att sitta o "röka" heller, hinner med nöd o näppe borsta tänderna

Å andra sidan kan man väl göra det med en hand precis som att skriva på fl
Har inte hunnit fundera över allergimedicin än, fy. Det läk skrev ut kunde man inte ta när man ammar så vete katten vad jag ska ta. Antar att clarityn funkar - bara att den är så kass o gör mig trött. Förra ggn jag ammade blev jag bättre i allergierna, fast det kan jag ju inte lita på. Astman börjar märkas, kanske mest för att jag rör på mig mer nu när foglossningen är borta o snittet läkt. Räcker med att putta vagnen i uppförsbacke så känner jag astman. Dags att boka träff med sgy...