Allergitråden!
Miralicia skrev 2009-06-10 21:46:47 följande:
Blå Flygare skrev 2009-06-10 21:31:47 följande: De som det står "Organic" på är samma som Kung Markattas. Goodstore gillar jag - synd bara att man bor en bit bort, men jag har ju varit uppe i Stockholm ett par gånger här nu under våren och alla gångerna så har jag sett till att kunna hinna med en sväng dit för att handla upp ett rejält lager innan jag tagit tåget hem. Just nu sitter jag och mumsar på den här: www.goodstore.se/catalog/product_info.php... och sen ska jag ta ett smakprov på den här: www.goodstore.se/catalog/product_info.php... Den här är också god förresten: www.goodstore.se/catalog/product_info.php... Mycket godare än Kung Markattas ljusa choklad, smakar i princip som vanlig mjölkchoklad. Ska du/ni beställa så kolla även in deras nudlar, massa spännande smaker (har dock inte hunnit testa mig igenom dem än). Scrolla ner en bit till nedre halvan av sidan : www.goodstore.se/catalog/index.php... Alla de avlånga paketen med nudlar är vete- & glutenfria.Den får nog sambon som äter allt äta upp här hemma, jag kommer inte att göra det i varje fall.