• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Tezzan1981

s v e a skrev 2009-06-29 01:02:18 följande:

Jag har tänkt att shoppa ett paraply, men kan man fästa dom ifram på been? Altså ramen ifram, den böjda??
    japp det jag har från babyland. det kan jag fästa i den böjda delen, samt ovanför de svarta fästena på stången. däremot kan jag inte fästa det på den "större" delen av stången som är precis under ihopfällningsfästena
  • Hestia
    Lille Mammsen skrev 2009-06-29 00:41:02 följande:
    Någon som har/haft/hört om problem med att reglera ryggstödet? mitt bråkar i vissa lägen tex låser sig alt vill ej låsa sig på ena sidan! Något som jag själv kan fixa lätt?
    Vår gör likadant, men nästa gång jag försöker så funkar det, så jag har inte kollat efter en lösning.
  • Noiis

s v e a skrev 2009-06-29 01:02:18 följande:

Jag har tänkt att shoppa ett paraply, men kan man fästa dom ifram på been? Altså ramen ifram, den böjda??
    visst va de väl du som hade sytt en egen suflett till din bee? eller är jag ute och cycklar nu?
  • Preggie

Någon som har tips om vad man kan sätta som leksak till barnet på Been. Dottern har blivit kär i ratten på vår sulky-vagn men finns något liknande för Been?

• straw2008
    Preggie skrev 2009-06-30 10:35:57 följande:
    Någon som har tips om vad man kan sätta som leksak till barnet på Been. Dottern har blivit kär i ratten på vår sulky-vagn men finns något liknande för Been?
    Vi har en ratt från bellino medspakar backspeglar nycklar o grejjer!
  • Kaxmaja

Är det svårt att själv sy en suflett? Någon som har ett mönster?

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Eleora
    Kaxmaja skrev 2009-06-30 18:46:43 följande:
    Är det svårt att själv sy en suflett? Någon som har ett mönster?

Hmmm....jag skulle inte försöka mig på det själv om man inte är väldigt van och kunnig... men jag vet ju att du är modig, så kör hårt, hoppas någon har mönster!
    Annars får du väl ta loss sufletten och mäta...

Jag vill ha en sittdyna typ NU till min bee....har haft fäll i innan, men det blir så trångt för min knubbis, vilka passar mer än Ditten Dattens, UJ? Nån som har något tips? Kan tänka mig begagnad med...
    ~ ~ LIV 080325 ~ ~ Mammas busunge!
  • Kaxmaja
    Eleora skrev 2009-06-30 19:02:37 följande:
     Hmmm....jag skulle inte försöka mig på det själv om man inte är väldigt van och kunnig... men jag vet ju att du är modig, så kör hårt, hoppas någon har mönster!Annars får du väl ta loss sufletten och mäta...Jag vill ha en sittdyna typ NU till min bee....har haft fäll i innan, men det blir så trångt för min knubbis, vilka passar mer än Ditten Dattens, UJ? Nån som har något tips? Kan tänka mig begagnad med...
    Jag tänkte inte sy själv utan ber min mamma gøra de. Det är hon som sytt mina sittdynor mm. Åhh jag måste testa om de sittdynor jag har passar i Bee
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Eleora
    Kaxmaja skrev 2009-06-30 19:06:24 följande:
    Jag tänkte inte sy själv utan ber min mamma gøra de. Det är hon som sytt mina sittdynor mm. Åhh jag måste testa om de sittdynor jag har passar i Bee
    Hehe....misstänkte det.

Jo, har du Uj-dyna borde den passa.
    ~ ~ LIV 080325 ~ ~ Mammas busunge!
  • Hestia

Jag köpte ett bäddset för vagn/vagga, är jag tänkte använda kudden som den är, och sy om påslakanet till en sittdyna. Tänkte rita ett mönster själv - så länge man använder mönsterpapper så borde det inte bli så fel.
    Har ännu ej tänkt ge mig på att sy en sufflett, men hade jag gjort det skulle jag nog tagit av den som sitter på vagnen, ritat mönster, sytt en i lakansväv och gjort justeringar innan jag hade sytt det tyg jag ville ha. Har tyvärr inte hittat något mönster på nätet.

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3