• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Tili

Någon som ahr ett tips vart jag kan köpa en fin sommar filt som matchar min khaki suflett?

• Miss Lau

Nu har jag gett upp hoppet om att hitta en beg. bee och eftersom bebisen är beräknad till nästa vecka behöver vi vagnen så snabbt som möjligt! (har visserligen en UJ också men i alla fall )

Så, vilken butik ska jag beställa från? Alternativt vilken butik i Sthlm är bästa att skicka maken till?

• Senap
    Miss Lau skrev 2009-06-24 09:55:40 följande:
    Nu har jag gett upp hoppet om att hitta en beg. bee och eftersom bebisen är beräknad till nästa vecka behöver vi vagnen så snabbt som möjligt! (har visserligen en UJ också men i alla fall ) Så, vilken butik ska jag beställa från? Alternativt vilken butik i Sthlm är bästa att skicka maken till?
    Kidz och familjetorget tror jag det är man får 500 att handla för om du beställer för mer än 5000. Om du vill ha ett parasoll eller något.
    Bonti i Sthm brukar ha hemma annars men har klantat sig lite med reklamationer.
    My sugar is raw
  • Miss Lau

Såg på familjetorgets hemsida att priserna ska höjas den 1/7. Stämmer det och är det någon som vet hur mycket priset på en Bee kommer att höjas?

• Miss Lau
    Shoegirl skrev 2009-06-24 10:13:41 följande:
    Kidz och familjetorget tror jag det är man får 500 att handla för om du beställer för mer än 5000. Om du vill ha ett parasoll eller något.Bonti i Sthm brukar ha hemma annars men har klantat sig lite med reklamationer.
    Och tack för tipsen så klart
  • Senap
    Miss Lau skrev 2009-06-24 10:31:53 följande:
    Såg på familjetorgets hemsida att priserna ska höjas den 1/7. Stämmer det och är det någon som vet hur mycket priset på en Bee kommer att höjas?
    ca 10% säger de.
    My sugar is raw
  • FruLidgren
    Miss Lau skrev 2009-06-24 09:55:40 följande:
    Nu har jag gett upp hoppet om att hitta en beg. bee och eftersom bebisen är beräknad till nästa vecka behöver vi vagnen så snabbt som möjligt! (har visserligen en UJ också men i alla fall )Så, vilken butik ska jag beställa från? Alternativt vilken butik i Sthlm är bästa att skicka maken till?
    Jag köpte min via kidzshoppen, superservice! Beställde den 17/6 och fick vagnen den 23/6och då fanns inga på lager och det har varit midsommar!

Måste bara säga att jag lööööööv min bee! Helt underbar att köra och plutten sitter utmärkt! Han åkte ju UJ innan och där skrek han mest för att han inte såg mamma. Minen på honom var helt underbar imorse när jag satte honom i been och började gå!
    Elias 051026 Dante 081209
  • Preggie
    FruLidgren skrev 2009-06-24 12:32:12 följande:
    Jag köpte min via kidzshoppen, superservice! Beställde den 17/6 och fick vagnen den 23/6och då fanns inga på lager och det har varit midsommar! Måste bara säga att jag lööööööv min bee! Helt underbar att köra och plutten sitter utmärkt! Han åkte ju UJ innan och där skrek han mest för att han inte såg mamma. Minen på honom var helt underbar imorse när jag satte honom i been och började gå!
    Å vad härligt! Längtar efter min också som skulle komma i slutet av juli

Funderar lite på om man skulle ha köpt ett parasoll till. Ni som har Bee, använder ni det mycket?

Funderar också på vilken färg som skulle vara snyggast till min rosa vagn. Rosa=very matchy eller kanske Svart=passar till alla olika sufletter om jag vill byta färg?
  • Tezzan1981
    Preggie skrev 2009-06-24 13:49:43 följande:
    Å vad härligt! Längtar efter min också som skulle komma i slutet av juli Funderar lite på om man skulle ha köpt ett parasoll till. Ni som har Bee, använder ni det mycket? Funderar också på vilken färg som skulle vara snyggast till min rosa vagn. Rosa=very matchy eller kanske Svart=passar till alla olika sufletter om jag vill byta färg?
    parasoll är nästan ett måste om du inte vill gömma barnet ständigt inne i sufletten. de vill ju oftast kunna se ut lite.
    jag tycker 400 är på tok för dyrt för ett bee-parasol så jag köpte ett på rea på babyland nu för 69 kr. funkar hur bra som helst.
  • nasax

Hej allihopa!
    Jag beställde en Bee igår!! Kommer till butiken imorgon www.familjeliv.se/Forum-3-141/m42829794.html# Yippee!
    Tog lååång tid att bestämma färgen fast det går att byta sufletten. www.familjeliv.se/Forum-3-141/m42829794.html#

Tezzan1981, jag tänkte också att köpa en på babyland! Bra att veta att det funkar perfekt innan jag köper.www.familjeliv.se/Forum-3-141/m42829794.html#

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3