Bugaboo Bee tråden nr 3
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Se där jag,bra "kajsan" !!
Någon som e sugen på Bee? Kanske kan bli billig? Ej min...
www.tradera.com/Svart-Bugaboo-Bee-auktion_88903691
Någon som läst vagntestet i senaste Vi Föräldrar?? Där får Bugaboo Bee jättebra betyg förutom för att den "ej har vändbar sittdel" URSÄKTA?? Det har då i alla fall min Bee så jag vet inte vad för exemplar de fått tag på eller så sket de i att läsa manualen!!
Det var otroligt klantigt av Vi Föräldrar att missa en sån väsentlig sak som vändbar sits.
Är det någon som har provat babynest eller har tips på annan mjuklift som passar?
Vi får vårt andra barn i maj, och tänker behålla Bee som extravagn när vi bara tar med oss ena barnet.
Men hur sätter du fast P&T's mjuklift så att den inte glider ur när man går upp för trottoarkanter, rulltrappa etc.?
Jag använder brios mjuklift. Den som är avsedd för deras tvillingvagn. Den är smalare och sitter perfek. Den har samma tyg som suffletten så jag tycker det blev rätt snyggt.
Min P&T har samma material på undersidan som på resten av liften, det känns som att det är samma material i själva vagnsistsen oxå. Jag tycker inte att den sitter särskilt stabilt. Det ruckas lätt när man skakar lite på vagnen. För tillfället har min man trätt ett snöre genom grenflärpen på selen och knytit fast ändarna i handtaget så att liften stoppas från att åka ur, men det är ju inte särskilt snyggt.
Min bäbis är inte här ännu (BF+4, argh) så det kanske blir bättre när bäbisens tyngd tillkommer?
Lägger till i favoriter