• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Senap
    Tezzan1981 skrev 2009-06-22 15:37:44 följande:
    ingen som kan svara mig på vad "max upp" i sittläget är för en vagn som fungerar??? ska det vara någon luft kvar i skenan eller ej?
    *fattar noll*
    My sugar is raw
  • Tezzan1981
    Shoegirl skrev 2009-06-22 16:31:45 följande:
    *fattar noll*
    när man fäller upp och ned ryggstödet.....så glider ju ryggstödet i en skena....på olika höjder beroende på hur högt eller lågt man har stödet. *kolla på sidan*

=)
  • Senap
    Tezzan1981 skrev 2009-06-22 16:56:11 följande:
    när man fäller upp och ned ryggstödet.....så glider ju ryggstödet i en skena....på olika höjder beroende på hur högt eller lågt man har stödet. *kolla på sidan* =)
    *känner mig korkad*
    My sugar is raw
  • Tezzan1981

kolla på sidan. rör på ryggstödet, det enda du kan se som rör sig....åker upp och ned i en skena...

• Hestia

När den är på max sittläge finns det ca en cm "luft" kvar - den åker helt upp först när man fäller upp ryggstödet för att kunna fälla ihop vagnen!

• Hestia
    FruLidgren skrev 2009-06-22 10:06:03 följande:
    Jag beställde en bee förra veckan, nu är frågan vilken skötväska som hänger bäst? tell me tell me för jag är på shoppinghumör!
    Jag tänkte satsa på en SkipHop saddle bag, som enligt olika ställen på internet skall sitta väldigt bra på Been. Sedan tänkte jag även köpa en SkipHop Pronto att ha som "blöjväska" - i den går det i tvättservetter, blöjor och så har den ett skötunderlägg. I saddle bagen tänkte jag ha sonens mat och ett ombyte, och lite diverse prylar. Och så ha min vanliga handväska till mig (jag börjar jobba efter sommaren och skötväskan måste ju fungera till min man också).
  • Senap
    Hestia skrev 2009-06-22 19:54:12 följande:
    När den är på max sittläge finns det ca en cm "luft" kvar - den åker helt upp först när man fäller upp ryggstödet för att kunna fälla ihop vagnen!
    what she said.
    My sugar is raw
  • Senap
    FruLidgren skrev 2009-06-22 10:06:03 följande:
    Jag beställde en bee förra veckan, nu är frågan vilken skötväska som hänger bäst? tell me tell me för jag är på shoppinghumör!
    Jag tjatar om Petunia - men jag {#lang_emotions_heart} dem!
    My sugar is raw
  • TAALs mamma
    Tezzan1981 skrev 2009-06-22 16:56:11 följande:
    när man fäller upp och ned ryggstödet.....så glider ju ryggstödet i en skena....på olika höjder beroende på hur högt eller lågt man har stödet. *kolla på sidan*=)
    Så där är min också, tycker det borde gå och dra ryggstödet hela vägen upp i sittande läge, men det fattas typ 1-2 cm i skåran...
  • Hestia

TAALs mamma skrev 2009-06-22 20:01:25 följande:

Så där är min också, tycker det borde gå och dra ryggstödet hela vägen upp i sittande läge, men det fattas typ 1-2 cm i skåran...
    Annars går det inte att fälla ihop vagnen... (Testa att fälla ihop den och kolla i skenan får du se vad jag menar.)
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3