• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Eleora
    Hestia skrev 2009-06-30 22:32:42 följande:
    Oh, du har en saddle bag! Tänkte köpa en nu i dagarna, vad tycker du om din?? Hur mycket får plats i den? Tänkte köpa en Pronto att ha som skötväska, och så lite mat och ombyte (har en kräkbebis...) i saddle bagen - funkar det, tror du?
    Det är ju två inre fack, i dem får jag plats med tre-fyra blöjor, plånbok, lunchburk, banan, liten plastburk med fruktpuré, sked, pappersnäsdukar. Lite mer kan få plats om man stuvar väl. I ytterfacket har jag nycklar, mobil och ehemm...några kvitton.

Jag använder bara den om dagarna till min femtonmånaders, den klarar vad som behövs för en dag här i stan när man är relativt nära hemmet. Ska vi iväg en heldag på lite utflykt tar jag handväska till mina egna pinaler istället, så får jag lätt plats emd eftermiddagsmellis och middagsburk med. Och någon blöja till i en påse under vagnen då.

Jag älskar den, lätt att bara ta loss om man ska tex. in på ÖF eller så, annars sitter den så lättillgängligt, så det är bekvämt att böja sig ner och ta ur det man behöver.

Liv var också kräkbebis, hade ombyte i en plastpåse under vagnen. Sååå skönt att inte behöva ha en väska på axeln jämt, tycker jag.

Min rosa finns inte i Sverige, beställde på Kiwikidsgear, var supersmidigt, och inte dyrare.
    ~ ~ LIV 080325 ~ ~ Mammas busunge!
  • Hestia
    Eleora skrev 2009-07-01 07:33:38 följande:
    Det är ju två inre fack, i dem får jag plats med tre-fyra blöjor, plånbok, lunchburk, banan, liten plastburk med fruktpuré, sked, pappersnäsdukar. Lite mer kan få plats om man stuvar väl. I ytterfacket har jag nycklar, mobil och ehemm...några kvitton. Jag använder bara den om dagarna till min femtonmånaders, den klarar vad som behövs för en dag här i stan när man är relativt nära hemmet. Ska vi iväg en heldag på lite utflykt tar jag handväska till mina egna pinaler istället, så får jag lätt plats emd eftermiddagsmellis och middagsburk med. Och någon blöja till i en påse under vagnen då. Jag älskar den, lätt att bara ta loss om man ska tex. in på ÖF eller så, annars sitter den så lättillgängligt, så det är bekvämt att böja sig ner och ta ur det man behöver. Liv var också kräkbebis, hade ombyte i en plastpåse under vagnen. Sååå skönt att inte behöva ha en väska på axeln jämt, tycker jag. Min rosa finns inte i Sverige, beställde på Kiwikidsgear, var supersmidigt, och inte dyrare.
    Tack!!
  • Litenfyra
    straw2008 skrev 2009-06-30 15:28:33 följande:
    Vi har en ratt från bellino medspakar backspeglar nycklar o grejjer!
    Å en sån skulle va kul! Hur sitter den på Bee då? Finns ju ingen båge att sätta i.....
  • Eleora
    Litenfyra skrev 2009-07-01 13:03:47 följande:
    Å en sån skulle va kul! Hur sitter den på Bee då? Finns ju ingen båge att sätta i.....
    Undrade jag med....

Får du plats med mer elle rmindre i din saddlebag än vad jag får?
  • Litenfyra
    Eleora skrev 2009-07-01 13:06:23 följande:
    Undrade jag med.... Får du plats med mer elle rmindre i din saddlebag än vad jag får?
    hihi....jag beställde med en dyna från ditten datten i förrgår tror jag det var!!! Den bruna med elefanter!! Passar inte ett skit med mitt blåa parasoll (eller jo...men inte med blått parasoll och svart sufflett) Men gör inte så mycket!! Får väl köpa ett nytt parasoll då haha...var har du köpt ditt??
  • Eleora
    Litenfyra skrev 2009-07-01 13:32:13 följande:
    hihi....jag beställde med en dyna från ditten datten i förrgår tror jag det var!!! Den bruna med elefanter!! Passar inte ett skit med mitt blåa parasoll (eller jo...men inte med blått parasoll och svart sufflett) Men gör inte så mycket!! Får väl köpa ett nytt parasoll då haha...var har du köpt ditt??
    I en vanlig leksaksaffär, funkar ok.

Haha, du och jag med våra Bee med Ditten Dattendynor....sticker ut i lilla Nybro minsann!
  • Kaxmaja

Jag har beställt parasoll. Ville ha ett blått till vår røda suffla men sambon ville ha svrt och efter mycke om och men blev de ett svart BOOOOOORING

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • straw2008
    Kaxmaja skrev 2009-07-01 14:57:12 följande:
    Jag har beställt parasoll. Ville ha ett blått till vår røda suffla men sambon ville ha svrt och efter mycke om och men blev de ett svart BOOOOOORING
    Svart o blått är jättefint juh!!
  • Kaxmaja
    straw2008 skrev 2009-07-01 15:02:38 följande:
    Svart o blått är jättefint juh!!
    De blir røtt och svart
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • s v e a
    Kaxmaja skrev 2009-07-01 15:07:16 följande:
    De blir røtt och svart
    det är inte boring--- Jag har en svart bee och ska köpa svart parasoll DET är boring, but I like
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3