Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

ja just ja...bor juh inte dom renaste folket i krokarna där borta i skogs snåret...ja jag frstår att du blir rädd..när jag bode hemma då bode vi på landet och jäklar va mörkrädd jag va!! men här på översta våningen käkks det trygt och så e juh porten låst! men huga va mörkrädd jag e!

• englamax

max håller på och somna med sin pappa nu...inte grinig men måste ha massa läten för sig typ knarrar och morrar ... han e bra tossig!

• englamax

Linda- ja men då kommer jag imorn men typ när? magnus kanske kjutsar mig och så åker jag med tina till linde vid halv sju..

• englamax

ja just ja nu e det 2 linda...jag menar Löa linda

• englamax

ja han träffade juh dig idag så det e väl inte så konstigt att han beter sig underligt....

• englamax

Nej jag bara skoja petra... hahaha* ja ¨så e det juh..känns lite skönt på sätt och vis när du tex ska gå på toa och bara kastar jonas till mig då..behöver inte fråga när jag e ledig klart jag tar han...vi börjar juh på och känna varandra rätt bra nu efter alla träffar...sa det till magnus i dag att du och jag vi träffas juh minst 2 dagar i veckan..det e härligt!

• englamax

nej tydligen så går inte det att fixa...eller jo men det jag skriver går inte att ta bort där uppe så till kommer nån så kan inte den stå med för då blir det blå hur långt som hällst till slut! får släpa med oss den...

• englamax

förstod du hur jag menade...om nån till kommer då hamnar en likadan lista längre ner... går inte att stoppa in nån

• englamax

Mysan- bävernylåns overall vet jag inte hur man vet att det e det men det stod i hm katalogen att det va det..tror det e när det e sån vatten avisande overall typ...nej ingen aning..ren chansning!!

flyttar fram listan*

Vi som e med i tråden Lindemammor05....

isaccc(Linda 25år Löa) ------------------------Isac 24/2 2900g , längd 50
    Mussa mus(karin 23år vedevåg)---------------Hilda 19/2 2725g, längd 48
    EnglaMax (johanna 21år lindesberg)BF 11/4-----Max 30/3 3055g ,längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)BF 5/4-------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) BF 9/8-----Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------jakob 23/7 3725g , längd 51
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)BF 29/9------
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2-----

lindemammor som har barn födda tidigare änn 05:

Leolina (Madeliene 26 år Lindesberg)BF 03,04--------Lucas 17/5-03 Malva 14/8-04
    Neas mamma(Jennifer 22år Gusselby)BF 03--------- Linnea 11/8 -03
    Mary1 (Marie 22 år Gusselby) BF 02------------------Matilda 29/12 -02
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 99,00------------Emma 14/5-99, Isac 14/12-00
    Mussa Mus (Karin 23 år Vedevåg)BF 03---------------Ebbe 24/2-03
    Peand (Petra 33 år Vedevåg)--------------------------Jesper 1/5-98
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)----------------------Rasmus 9/9-96, Morgan 2/1-98, Ludwig 10/11-04

• englamax

ska vi åter gå till lista med barn födda 05 eller? verkar inte vara några med barn födda senare här längre? jag vet inte jag! man kan juh kanske ta bort dom från listan men att dom gärna får va med här och snacka... eller?

Svar på tråden LindeMammor05