Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

en chans att bli gravida?? *skoja jag menade dom som inte e födda i år? nej men det kan juh va kul att se dom som har barn i år om dom har barn redan och hur gammla dom e... fast ioförsig e det kanske bara 2 som inte ska ha/har i år som står med på listan så dom kan få va kvar! förra inlägget du gjorde: hahahah...det lät lite kul att dom åker pulka utan snö och åker utan pulka oxå men det stämmer juh!

• englamax

peand- ja det e väl bara jag som vill ha lite ordning på listan ..men vi kör på som det e! ja gå och va socila nu jag kutar i pausen hela tiden och magnus säger bara "johanna" men nu ska jag sitta kvar även i pausen...*god natt*

• englamax

peand- jag har fått skylten idag...men lite besviken e jag ..ser inte ut som jag trode riktigt men ja det får duga...

• englamax

peand- vart beställde du din?

• englamax

peand- jo det va en likadan bara att födelse datum längst ner satt i hopp och nedanför på det blå står det max efternamn oxå....det va magnus som beställde så jag hade inte sett hur dom såg ut och man föreställer sig juh massor men det e juh likt en nummerplåt exakt! irriterad över att det e en rispa på reflexet men det syns kankse inte när den hänger där nere!

• englamax

209 kronor totalt efter alla skatter och momser!

• englamax

*Levina Hipp hura på din 5månaders dag!! *

• englamax

peand- jag ringde och det kommer en ny i början på nästa vecka...wiiiihahhh

• englamax

peand- då kan jag ha den här på vagnen och den andra på han rum

• englamax

ja kanon ..dom bad så mycket om ursäkt och sa direkt att dom skickar en ny och jag fick gö vad jag ville med denna! rispan syns inte på lång håll men jag tänkte om jag sen ville ha den på rummet då kollar man nära då ser den juh lite halvfabrikatig ut om det e rispa och så va den lite skadad i högrahörnet på skivan....men det ser man juh inte på vagnen! ja vi blir hel grymma eller ja jonas och max med skyltarna
    allt bra med lilla jonas? läste han sovit dåligt...inga tänder på G

Svar på tråden LindeMammor05