Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

MUSSA MUS- nej nu har jag antagit att dte e för sent att börja men attan va kul det hade vart att gått på sim..men men....

Druvan- ja om inte annat kan jag skriva nån rolig historia eller nåt du kan läsa imorn när du sätter på datorn..jag e juh lindemammornas nattuggla...men i kväll känns det segt så jag ska nog komma i säng snart ...sen ...kanske senare själv klart ska vi ställa upp i idol ....ja det e ruggit att folk inte hör själva hur dom låter....jag sjunger så dåligt att max somnar varje gång jag sjunger..fast iof brukar jag gö det när han e trött för att han ska somna men att inte nån i dess närhet gör dom en björ tjänst och talar om för dom att ..njae sång kariären e kanske inget du ska sats på! mohahaha men det e juh underhålande....

försök läs i kapp allt du missa mysan ..då lär du läsa

• englamax

karin- jaha???? men då kanske man skulle ringa upp henne imorn och höra!! blir det inte rörigt för er när folk kommer och går hur som hälst då?

• englamax

isacc och mussa nus ska ag lägga till er på lindetråden??

• englamax

så här...behöver vikt och längd och det som fattas....

Vi som e med i tråden Lindemammor05....

isaccc(Linda 25år Löa) ------------------------isac 15/3
    Mussa mus(karin 22år vedevåg)---------------Hilda
    EnglaMax (johanna 22år lindesberg)BF 11/4-----Max 30/3 3055g ,längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)BF 5/4-------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) BF 9/8-----Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------jakob 23/7 3725g , längd 51
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)BF 29/9------
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2-----

lindemammor som har barn födda tidigare änn 05:

Leolina (Madeliene 26 år Lindesberg)BF 03,04--------Lucas 17/5-03 Malva 14/8-04
    Neas mamma(Jennifer 22år Gusselby)BF 03--------- Linnea 11/8 -03
    Mary1 (Marie 22 år Gusselby) BF 02------------------Matilda 29/12 -02
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 99,00------------Emma 14/5-99, Isac 14/12-00

• englamax

linda- smart grej det där bananförvarare... men du va härligt att alla va så glad..fröstå att hon handlade rosa..tina va hel galen idag hon handlade för 400 kronor till lova..bara rosa och kläningen jag köpte var rosa med röda små rosor...det e juh så sött*

barn korsord e oxå på min nivå*

Mussa mus- jag fattade ...jag brukar va för snabb så folk inte hinner med här inne..ska försöka lugna mig

• englamax

peand- hahaha..ja men det känns skönt att inte bara jag blandar ihop..ska vi skylla på att dem börjar på samma bokstav annars ..låter bättre..hihhihi

• englamax

linda- jo jag hörde det..måååååååål! ja min egen lilla Ding Ding värld....men va sjutton fick jag det i från då ..va helt säker...kansnke va maylene som fick bebbe då?

• englamax

åhhh jag e helt otrolig...förlåt karin...hade för mig det stod 22 år på pressen...Aaaaaaa va ska man göra...jag e så snurrig i kålan..."jag ammar" blir mitt försvar

• englamax

peand- ja gör det hahaha ...

• englamax

nu jäklar e vi på hugget brudar...nu skrivs det så tangenterna hoppar...

Svar på tråden LindeMammor05