Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

brodsmulan- jo han e press fotograf .. ska inte skriva priser på kamera här if folk e ute och kikar och kommer på nå dumma tankar

Peand- jo tack det e bra så slapp cicci fundera mer på det! förästen idag har jag kollat upp vad som krävs för betyg förl att läsa till förskole lärare på högskola och jag har betygen som krävs...snacka om att jag vart glad...slipper läsa upp betygen ,så jäkla härligt , så jag tänkte börja läsa nästa höst på distans (masugnen-karlstad) ...jasså dom fick natta ihusvagnen...klart du kikar in här..jag har nyss komit hem och va ba tvunngen att ta en titt;-P

Mysan + alla andra- nu har jag pratat med uffe som har hamd om folkan bio och han kan gärna ordna mammabio ..men det måste komma minst 40 pers för att d ska gå runt för dom...men det kanske går att ordna! han kan ta hem vilken film som hälst..gammal eller ny! han kan även ordna så att vi mammor får se en filmen typ kl 16:oo som går senare kl19:00 för alla om man säger.... men vi skulle som sagt försöka få ihop 40 intreserade och komma överäns om tid...dom kan köra vilken tid som hällst och så skulle vi lägga ett datum som förslag men det tar några veckor att få hem en film..... kanske kan sätta upp lapp på kyrkis för dom har 25 pers tis och 25 fredag och hoppas på att många nappar kanske kan sätta lappar på stan oxå och typ att dom ringer till mig om dom e intreserade el nå..vad tycker duom det?

• englamax

~*~God morgon~*~

cicci- ojojoj vad du skriver...försökte hänga med..hm.. men skönt att du snart e klar med din utbilning iaf*

morotsmamman- önskar dig detsamma! idag kommer mamma från borlänge och hälsar på med max morbro anton...hahaha...10 månader och morbror..jag ska få max att kalla honom morbror anton, så när dom e ute och leker så ropar max "Morbror Anton" och då kommer en jämn årig kille springande "vad e det?" ...skulle se bra dumt ut i 3 års åldern! allt bra med dina grabbar?

• englamax

mysan- ja va bra men då gör jag i ordning lappar som jag sätter upp på kyrkis på tisdag och på bvc ....precis, intresseanmälan!!

• englamax

fy va dött det va här idag då...e det bara jag som inte har ett liv och en jättesnäll unge som ligger och underhåller sig själv på golvet...... så man har tid att gå in och kolla läget lite då och då idag...eller just ja ..jag bor juh i lägenhet , som fängelse ni andra e väl ute i era trädgårdar och njuter av solen....

• englamax

peand- ja va gulligt av dig.

linda s- jaha.. trode det bara va du och ronny?? men är inte din föräldrar tillsammans alltså och har fått barn igen på egna håll?

• englamax

peand- ja va gulligt av dig.

linda s- jaha.. trode det bara va du och ronny?? men är inte din föräldrar tillsammans alltså och har fått barn igen på egna håll?

• englamax

peand- ja då ska du kanske va glad att dom hade husvagnen med dåom hon e så morgon pigg ja jag hade ju morasan och henne lilla familj här...så trevligt så, och mat har jag oxå lagat ikväll blir så trött på att äta både mackor morgon och kväll så jag brukar gö mat på kvällen me och så älskar jag juh mat oxå ...urs va trött man bli när man haft huset fullt med folk(lägenheten:rättar mig själv mina två otämjda kusiner från löa kom hit idag oxå så det va fullt ös på eftermiddagen (linda G du kanske fattar va jag menar med otämjda) nej nu måste jag gå och diska..har inte blivit av när man haft främmande...ha det bra*

• englamax

Druvan- ja jag uindra vart du tagit vägen ..men då förstår jag! jo visst kan vi ses i veckan..vore skoj! jaha e kevin förkyld nu+ varenda unge i stan verkar va förkyld eller vart eller e på G.... men nu börjar max förkylning lätta *skönt

• englamax

leolina- jag kommer gärna..hel coola kläder (kläd galen morsa ) när var och hur??

Svar på tråden LindeMammor05