LindeMammor05
Nej jag hakar på druvan.....går o lägger mig så jag orkar upp i morgon...om jag inte har hört något från dig i morgon Petra, så fixar jag ner mig på annat vis, det ordnar sig alltid.
God Natt *
Nej jag hakar på druvan.....går o lägger mig så jag orkar upp i morgon...om jag inte har hört något från dig i morgon Petra, så fixar jag ner mig på annat vis, det ordnar sig alltid.
God Natt *
Peand: norevägen...andra vänster när du kommer upp på hagaberg och sedan e det en parkering längst ner på gatan bakom sista hyreshuset.björkhagaskolan typ! toppen!!!
*god natt*
* god morgon* mu hoppar jag in i duschen .......
ja precis...en parkering precis före smörgåsfabriken vid ett stort garage bakom hyreshusen.... när tror du att du e på plats?...tänkte när jag ska väcka max!
Druvan - god morron morrn, ja det ska vi gö
va tvungen att gå in så ni inte behöver leta så efter tråden! Tack för maten petra och fika jenny! och tack för trevligt umgänge
eller va det heter.. man känner sig så glad när man kommer hem och haft en bra dag med alla bebisar och morsor
nej nu ska jag gå och laga mat!
isacccc - hej linda! hörde nyheten i morse...gud va kul att hon fick en liten dotter, som hon hade önskat!! du får gratta så mycket från Mig och magnus! kul att du hitta hit...ja här e det fullt upp
Peand - jo för det var juh en bart därför jag gick in
....
petra och jenny hoppas ni får kul i morn på kyrkis eller va det kallades för där ute i skogarna
Druvan- vi ses i morn..men skriv inte här vart vi ska träffas i fall nån skum människa skuggar oss
...man vet alldrig! vi får höras av i morn!
nu hoppar jag ner i sängen...God natt*
isaccc- ja jag förstår det..hon kommer väl bli bombaderad med kläder nu...e väl länge sedan det blev en tjej ...eller det e första väl av er sykon barn?
oj 6 stcken på rad... ja inte trode jag att hon skulle få en tjej men e otroligt glad för hennes skull...nu får hon handla klänningar och barbies och rosa
ja isac kommer bli jätte stor.. ja god natt*
Zzzzzzzz* ....går i sömnen!
ja det e konstigt hur det kan bli ibland...mycket grabbar...i vår släkt var det 4 killar på rad sen kom en tjej så ajg lär väl inte få nån tjej nästa barn för nu var det juh en tjej som syrran fick och jag står väl säker tpå tur att få barn även fast jag inte ska ha änn på några år så då blir det väl en kille till..men lika glad bli jag för det men visst vore det kul med en av varje! men brodsmulan då....säg åt lillen att h*n kan komm ut nu då om den ska bråka så med dig... kommer den säkert jätte fort när den väl kommer! syrran åkte in till bb och efter 30 min va hon ute..fast hon bor i örebro så d va rätt nära till usö! eller gör som ewa
föd i linde *hahah .. nej nu ska jag gå och sova i sängen istället .....zZzZzZzZzzzzzzz*