Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

brodsmulan - känner hon som födde i linde så jag vet vem det va
    allt bra med maggen?

petra- jag e en riktig natt uggla! jag först att du e nyfiken..vi ska bara ut och motionera en runda! nej nu ska jag gö mig i ordning ska iväg med moster och kusin till granngården som det nu heter och råda om rid kläder till lillkusin som faktist börjat på ridskola kan man va mycket stoltare änn hon ( 6år) ..jassu du petra ,du har öppet hus mest hela dagarna ...ja hoppas ni får det trevligt på kyrkis dåp!!!

• englamax

jaha nu e dom på kyrkis..undra hur det vart...hahaha massa bilder kommer upp i huvudet om hur det kan va! ja ja hoppas det kom lite mammor med barn oxå

druvan- hoppas han somnar snart då om han e grinig! ja d va tråkigt väder idag värkligen! på fredag får vi se för jag kanske ska till löa då och titta på färsk bebis! men det kan vi se i morn eftermiddag*

• englamax

druvan- ja max sover! skönt att ha en stund för sig själv och inte behöva tänka på lillskrutten just! ja det verkar va många som vart/är förkylda. men gå dit du annars kan tänka mig att det alltid e nån kändis där..så har du nåt & göra om inte annat ,om inte jag kommer och våldgästar dig nu måste jag gå och va socila med sambon...men vi hör senare!

• englamax

åhhhh..vilket drygt väder...känner mig sååå rast lös! men va ska man göra..igentligen skulle man ta och plocka lite men inte känner jag nån ork för det häller..och max bara sover så jag kan inte busa med han häller och på tv e det inget bra...*suck

vad har ni för er en dag som denna?

• englamax

Solhöjden- välkommen in i klubben detta e ett beroende center för pratglada mammor nej men det e hämskt va beroende man blir och speciellt om man har bred band....eller hur petra !!!

Ja du petra va skulle vi göra utan dig du e för Go! gillar värkligen dig och din familj ni e underbara människor! * haha nu va du rolig va...glömsk, ammma...men DET kom jag faktist i håg men alltså hjälp va ska man göra med denna glöms het..kan man söka hjälp eller ger det sig när man slutat amma han suger ur mig hjärcellerna oxå tror ja hahahaha...ja det e ingen fara så länge jag skrattar åt det själv Ja i morgon kl 2 e jag på plats....då får vi se om vi hittar nå nytt ställe så jonas får se nå nytt..när han sitter utanför menar jag ..mohahahaha....nu va jag så där rolig igen

• englamax

Druvan- i morgon e jag upptagen då har våran föräldragrupp träff! men vi kan riktig in oss på fredag får vi se om jag far till Löa eller not! hur e leget med lillper-arne nej jag skoja...kevin! har han haft en bra dag idag eller valde han en sån jobbig dag? nu sover grisen eller ja han somna när idol började kl 20...det e så kul idol..kollar du?

• englamax

Mysan- du hade flyt i skolan låter det som!
    det där med kyrkis ni får väl smyga in en lista med vedevåg kyrkis och skriva dag och tid så kanske det e nån som e inne och smyg läser här från vedevåg som ser att det bor flera i vedevåg och som går på kyrkis? va vet jag! eller så far mina fantasier iväg precis som petra kan utala sig om att hennes gör jaja.... allt bra annars med dig jenny?

• englamax

Peand- JESPER hette han ja...jag blandar ofta ihop namnen på dina söner som du kanske märkt ett par x antal ggr...*sorry

• englamax

Linda- hej! idag har jag vart ner och inhandlat en jätte gullig klänning till lilla Lova! får se när jag pallrar mig till Löa för att beskåda den lilla tösen...hoppas du lyckas tajma in dig oxå där då

• englamax

linda- nej inte har han väl vart gnällig???? inte va jag märkt...men max han ler åt allt..han drog mig i håret då låtsas grinade jag ..ja va tror du ungen gör?? en normal unge blir juh lite ställd men han bara skratt hökt och världens smile... så vi får väl se hur det blir sen när man ska börja säga ifrån då kommer väl han bara fortsätta le..nej så illa ska det väl inte bli

Svar på tråden LindeMammor05