Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

ja det e jobbigt när dom kronglar och man inte vet va det e för fel så man kan hjälpa dom ....och så e det rätt drygt när man inte får sova oxå..hm..

jaha han ska på disco..spännande! ja men va kul att han e kläd intreserad , har jag någon att prata kläder med tex när max dreglat ner sig och jag velar om vilken tröja han ska ha på sig kan juh jonas hoppa in som smakråd

ja skylten e redan på..vart kanon så nu blir det e på rummet och en på vagnen! jo jag tror det blir norr ut i dag... ska bara se till vilken buss jag ska ta! får ta och ringa linda sen... ja just ja du får juh besök.. det måste juh betyda att dom hade trevligt på dopet och va dom inte på dopet måste dom hört talas om hur trevligt det e hemma hos er... ska ni hitta på nå särskilt?

• englamax

peand- jag gör följe ut härifrån ...hörs

• englamax

in och kollar läget... e osynlig ikväll..fredags mys med go mat och film... hoppa ni får en mysig fredag alla mammor!!

• englamax

linda S- ja det där med sjuk..max e förkyld och har varit gnälllig men som tur e har han sovit på nätterna men jag hade en natt i början då han vaknade 100 gånger för han va teppt i näsan och kinkig va ha´n då så det va bara att kliva upp alla gånger och suga näsan men då blev han juh hysterisk ..men va ska man göra...så jag förstår dig det e skit drygt när dom e sjuka!

Linda G- nej du ..samma här som för petra ,låg och dega i soffan hela kvällen..(med tända ljus petra ) så mysigt sååå nej krogen e inget för mig nu undertiden jag ammar...gick på parkfesten i agusti ..hade mjölka ur men max vägrade sova och va jätte ledsen så magnus och max kom och hämtade mig kl 12:00 ..max satt i pyjamas i bilen..magnus va grinfärdig...så jag lugnar mig me krogen tills han börjat med flaska och e mer avänjd vid mig ! (värsta föredaget det vart här då

PEAND- ja men visst e det skönt med lugna hemma fredag kvällar..e sååå skönt efter att vi kör 100% i veckorna och e ute och flänger med barnvagnarna och då finns det inget skönare änn fredag kvällar och bara varva ner eller va säger du! jasså du ska in till stan...har din mor en egen butik eller har jag fattat helt fel?
    va härligt att disco kungen hade kul!! ja petra du får väl flytta ut i garaget snart

• englamax

Petra- *~*~GRATTIS ~ till dina felorade 21,6 kg..stark jobbat! beundrar dig värkligen*~*

• englamax

Druvan- vart e du..har inte sett dig här på några dagar?? vi ska till svärföräldrarna idag ..tar med overllen dit ifall du e hos dina svärföräldrar..man vet juh alldrig!

• englamax

halo hallo... här e det städning som gällt halva dagen.. städning en lördag?? jo så e det för inte hann jag med det iveckan med alla träffar och allt vad det heter...max morbro och hans köna kom och hämtade max och tog en låååån promenade så vi kunde städa oavbrutet! slipper tilloch med fixa käk i kväll..ska över till max farmor & farfar och käka mumma mat .....Men nunär max e hemma igen blir det inte mycket städa och när jag gick förbi datorn sa va det precis som den ropade på mig så jag va tvungen att sätta mig en stund...men nu bökar max så jag ska gå och undehålla han...

ja petra det va underligt..bästa kompisar oxå..e hon inte svartis då din pappa nuvarande fru? och JA petra e en pratglad mamma*

• englamax

jaha själv så länge..hon e inte intreserad av förhållande häller eller? kan tänka mig att e man van att ha allt på sitt eget sätt så kan det va svårt att släppa in nån efter 20 år... nej nu sover max och magnus e ute på jobb (ev. döds olycka vid mellersta infarten till linde hämskt) ....så nu sitter jag här och faktist äter samtidigt *skäms på mig e jag så beroende att jag äter vid datorn...men man ska hinna med så mycket som möjligt på den lilla tid man har åt sig själv

• englamax

ja du petra du e helt otrolig va du ställer upp med middagar och äter inte änns själv! du e för gullig du*

Svar på tråden LindeMammor05